6 Temmuz 2013 Cumartesi

La Roche Posay Hydraphase Intense Yeux Eyes- Göz Kremi


Merhaba :) Daha öncede belirttiğim gibi göz altlarımda koyu halkalarım var. Bu yıla kadar bu sorunum yoktu. Sanırım daha çok ekran başında olmak ve doğru beslenmememden kaynaklı bir problem. Tabi bir de 18 yaşımdaki gibi değil artık, yavaş yavaş bazı belirtiler ortaya çıkmaya başladı :) Bu yıla kadar hiç göz altı kremi kullanmaya gerek duymadığım için sanırım göz altlarım bunun intikamını da alıyor. 


Şunu anladım ki, nem vermeden hiçbir şey olmuyor, çünkü göz kapağımın üstü pul pul olmaya başlamıştı. Alerji gibi. Halbuki yağlı bir göz yapım var, gözümde kalem durmaz ama nem ayrı bir şey. Pek geç kalmış sayılmam düzeltmeye çalışıyorum :)


Uzun zamandır cilt problemlerimde kozmetik markalar değil eczane ürünleri kullanıyorum, bu sorunda da ilk başvurduğum yer eczaneydi. İlk şoku çeşitli ürünlerin fiyatlarını öğrendiğimde yaşadım. Meğer ne kadar pahalıymış. Bir an cayar gibi oldum, sonra La Roche Posay (benim göz bebeği markam),  daha uygun fiyatlı olunca (diğerlerine göre) onu seçtim. Yanlış bir bilgi vermeyeyim ama 70 tl civarı olması gerekiyor. 

Beni çok mükemmel bir ürün beklememem gerektiği konusunda uyardıkları için fazla hayal kırıklığı yaşamadım. Mor halkalara kesinlikle bir faydası yok. Bunu zaten biliyordum, amacım nem vermekti. Bu iş için ideal. Kuruluk ve alerjik durumu geçirdi. 


Amaaa gelelim bu ürünle makyaj yaptığım güne. İşte o gün anladım ki kesinlikle göz altı kapatıcısından önce kullanılacak bir ürün değil. Kapatıcıyı sürerken ürün soyulma yapıyor. Bu özelliğinden dolayı kullanmayacak mıyım, tabi ki hayır, çareler tükenmez bende gece kullanmaya başladım :)

Ürün şeffaf jel formda ve 15 ml. İlk sürüldüğünde hafif yapış yapış bir his bırakıyor ama sonra cilt tarafından emiliyor. Bitirmek üzere olduğum bir ürün ve bir daha almayı düşünmüyorum. 

Sizin kullandığınız ve memnun olduğunuz göz kreminiz hangisi?


4 yorum:

  1. Ben sana Loreal Triple Active Eye kremini bir dene derim. Ameliyattan sonra oluşan morluklarımı en aza o indirgedi. Belki psikolojiktir ama fiyatı indirimde 10 liraya kadar düşüyor. Bir şey kaybetmezsin.
    Sevgiler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için teşekkürler cnm ilk fırsatta loreale şans vericem,
      Fiyatıda gayet uygunmuş çok sağol:*:)

      Sil
  2. aynı göz kremini iki yıldır her gün düzenli kullanıyorum nemlendirmesinden oldukça memnunum. Göz altı kapatıcımdan önce kullandığımda öyle bir sorunla karşılaşmadım iyice emilmesini bekleyip öyle sürüyorum yalnız alerjin olduğu için belki sendeki etkisi farklı olmuştur. Dediğin gibi nemlendirmesi yeterli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm ben de nemlendirmesinden memnun kaldım, nedense bende soyulma yaptı bu cilt bakım ürünleri kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyor, cilt tipiyle alakalı olabilir.
      Memnun olmana sevindim güle güle kullan:)

      Sil