4 Temmuz 2013 Perşembe

The Balm Hot Mama Allık


Selamlar:) Bu allığın rengine bayıldım :) Direk konuya girdim ama gerçekten harika bir ürün :) 2. üründe %50 indirim olduğu bir dönemde almıştım. Hatta indirimden faydalanmak için aldım bile denebilir. Ama gerçelten bayıldım.


The Balm'ın ambalajları malum insanı mest ediyor ve almayacağı varsa bile Gratis'e uğrayan herkes o standa uğruyordur en azından ben öyleyim :) Allık yanar dönerli gibi aydınlık güzel bir görüntü oluşturuyor. İlk baktığımda fazla abartı gibi görünmüştü ama abartı değil. Bu allığa herkesin bayılma nedenini anladım :)

 


Şeftali pembe sarı gibi bir şey:) Daha yoğun olarak şeftali tonunda. Bu ürünü daha önce denemiş olanlar ne demek istediğimi anlayacaktır :) 7.08 gr ürün barındırıyor, aynalı çok şeker bir ambalajı var. İçinden fırça çıkmıyor. Zaten ben öyle küçük fırçalarla uygulama yapmayı sevmiyorum. Çıkanları da kullanmışlığım yoktur. 


Fiyatı 30 tl civarı olması gerek. İndirimde aldığım için daha avantajlı olmuştu. Ama denemediyseniz yeni keşfetmiş biri olarak Gratis indiriminde mutlaka bir bakın derim :)


5 yorum:

  1. çok güzel bir allık tatlım ben cok sevrek kullanıyorum cok dogru bır secım :) bu arada sabitleyıcı pudrasınıda denemebilisin sexy mama transparan pudra :) benım the balm urunlerıyle aramda bir aşk var okurlarım bunu bılıyor artık :)bende bloguma beklerım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm bencede çok güzel bir ürün:) ilk fırsatta pudrasınada bakıcam önerin için teşekkürler:) hemen geliyorum bloguna:)

      Sil
  2. normal fiyatına bile değecek bir ürün indirimle tadından yenmiyo :) güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı fikirdeyim çok güzel bir allık:)
      Sende güle güle kullan tatlım:*

      Sil
  3. Mimlendin, bloguma bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil