14 Nisan 2013 Pazar

Missha M Perfect Cover B.B Cream



Benim 1 yıldır aşk yaşadığım Zen'ciğimin daha yeni tanıştığı bb krem, Missha. Bu markayı bloglarda okuyarak keşfettim kapıda ödeme kolaylığıda olunca hemen sipariş tabi. (Kredi kartı kullanmayanlardanım bütün siteler bu kolaylığı getirse memnun olucam doğrusu.) Kullandığım ilk ve en iyi bb krem. (Nerdeyse bütün markaları denedim onların yazıları daha sonra.) 


Bendeki rengi 21, ilk sürüldüğünde açık gibi duruyor ama bir beş dakika sonra bütünleşiyor. Kapatıcılığı diğer markalara göre en yüksek olan bb krem. Sürdüğümde cildin ne güzel iltifatları alıyorum dip not:) Renk sarı ya da pembe alt tonlu değil biraz gri tabanlı benim için sorun yok ama sorun yapıcaklar olabilir. 


Krem 50ml ve pompali. Kullanim ve hijyen acisinda bir arti.
Benim beklentilerimi yerine getiren bir krem; kapatıcılık, renk, güneş koruması olması benim için yeterli. 

Ürünün özelikleri:
1- SPF 42 PA +++ yüksek güneş koruma faktörü 
2- Kırışıklık kapatıcı ve giderici onarıcı özelliği 
3- Cilt yaşlanması ve geciktirici özelliği 
4- Akne /sivilce /leke/onarma ve kapatma özelliği 
5- Cildi nemlendirme ve hava alma özelliği 
6- Ortalama 12 saat ciltte kalma etkisi 
7- Yüzde orta derece kapatma özelligi(bitkisel olduğu)için 
8- Yüzde temizliğe ihtiyaç duymama özelliği 
9- Ciltte ki terlemede ve sıcakta akmama özelliği 
10- Mükemmel bir makyaj altı fondöten krem bazlı özelliği 
11- Ölü deriyi ve hücreleri yenileme özelliği 
12- İçeriğindeki inci tozu sayesinde cildi beyazlatma özelliği 
13- Cildi sıkılaştırma/besleme özelliği 
14- Cildin canlı parlak ve sağlıklı ışıl ışıl yapma özelliği

Sitesinde satış fiyatı 59 tl, miktar ve fiyat uyumuda gayet uygun. (http://misshashop.net) Missha bb krem benim listemin demirbaş ürünü, bittikçe yerine yenisi alınacaklardan. Birde bunun daha pahalı soyu var, M Signature Real Complete B.B Cream (95tl), onuda almış bulundum bu ürün varken gerek var mıydı, hayır yoktu.
BaAr

Bende konuya devam edecek olursam, kendi cilt tipime gore Missha B.B Cream'in en acik rengi yani  No: 13 ile  BaAr sayesinde tanistim ve oldukca memnun oldugumu soyleyebilirim.
                                             

No. : 13 Bright Beige

Beyaz tenli biri olarak piyasada ki fondoten renklerinden pek haz etmeyenlerdenim. Cunku ben cilt rengimi degistirmek degil ayni renkte kalip, puruzsuz, porselenimsi bir gorunume sahip olmak istiyorum. Ve Missha bb krem no.13 benim icin bicilmis kaftan.



Kapaticiligi ve surumu mukemmel. Hala benim gibi, bu zamana kadar denememis olanlar varsa hic tereddut etmeden denemelisiniz derim.


















Fiyatinin karsiligini veren ve BaAr'la benim bitmeden yenisini alacagimiz, listemize adini kazimis bir urun. Kirisiklari onarma ozelligide cabasi :)
Zen


Siz Missha B.B krem'e ne kadar guveniyorsunuz?


Renkli Gunler :)

17 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun yazınızı büyük zevkle okudum benim acımdan cok faydalı bir yazı olmus merak ettiğim bir konuya acıklık getirmişiniz videolarınızıda bekleriz ve göz makyajıda tabi olursa seviniriz başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederiz Fitnat =) Faydali olduysa ne mutlu.. Hosgeldin.

    YanıtlaSil
  4. Ben garnierin sonradan çıkardığı ince tüplü olanı kullanıyorum cildim yağlı olduğundan dolayı onda herhangi bir sorun yaşamadım. ama mishayı çok çok merak ediyorum tüm bloglarda okudum ama bir kısmet olmadı :) peki bu watsonslarda satılan misha bb kremler aynı ürün değil mi , herkes sadece sitesinde satıldığını söylemiş kafam karıştı :)

    YanıtlaSil
  5. Garnier'in bb kreminin methini bende duydum ama en acik rengi bile bana koyu geldigi icin alamadim :)
    Watsons'larda Missha bb krem'e hic rastlamadik ve Turkiyede sadece internet siteleri uzerinden satis yapiyorlar malesef.. ama kapida odeme isi kolaylastiriyor yinede :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. fiyatı da çok yüksek değilmiş ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fiyati hem cok yuksek degil hemde fiyatinin karsiligini fazlasiyla veriyor. Daha once kullanmadiysaniz mutlaka denemelisiniz;)

      Sil
  8. bana sarı alt tonlu bb krem önerebilir misin rica etsem? çünkü çoğu pembe tonlu ve bende hoş durmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm cnm bendeki bb kremlere bir göz attım eğer açık tenliysen garnier bb kreminin karma yağlı ciltler için olan bb kremine bakabilirsin ancak medium olanı pembe alt tonlu sadece light rengi sarı alt tonlu.
      Bb kremler arasında bilmiyorum ama renkli nemlendiriciler arasında bulma şansın daha fazla olabilir The Balm'ın Balm Shelter'ına bakabilirsin.

      Sil
  9. esmerim çikolata tenli ne kadar fodoten ve BB krem denediysem pembe alt tonlu hiç hoş durmadı sarı alt tonlu bb krem arayışındayım sen çok çeşit kullanmışsın okuduğum kadarıyla balm shelter da sarılık yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım, evet çoğu markayı denedim ama sarı alt tonlu bb krem bende bilmiyorum :(
      Bb kremlerde renk seçeneği fazla olmadığı için kendi tonunu bulmak biraz zor malesef.
      Belki elindeki fondotenle karıştırarak kendi istediğin rengi elde edebilirsin.
      Eğer denk gelirsem sana haber veririm :)

      Sil
  10. teşekkürler:))bb kremden vazgeçip mac in fondoteni alıyım en iyisi çünkü mac de sarı alt ton var başka markada zor

    YanıtlaSil
  11. merhaba, 21 mi 13 mü karar veremiyorum bir türlü bende açık tenliyim. aralarındaki renk tonu farkı çok mu fazla?

    YanıtlaSil
  12. merhaba, 21 mi 13 mü karar veremiyorum bir türlü bende açık tenliyim. aralarındaki renk tonu farkı çok mu fazla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, bence 21 numara açık tenliysen daha iyi uyucaktır. 13 numara çok ruh gibi duruyor pudrayla dengelemen gerekir. 21 numara daha ideal.

      Sil