22 Nisan 2013 Pazartesi

Christian Dior Eyeshadow and Addict Lipstick Palette




Bir kac zamandir cantamdan eksik etmedigim, gecemi de gunduzumude tamamlayan mini dior setim oldukca kullanisli.

Kucuk - buyuk her boy cantaylada pek uyumlu.



 Aciktan koyuya dogru 4 renk far ve benim gece - gunduz diye ayirdigim 2 renk rujdan olusuyor. Far icin aplikator ve ruj icin firca basligi var.

Ben ilkbahar/yaz sezonunu dusunerek canli tonlar sectim. Bordoyu cok koyu buldum.. kullanmam diyordum ama onun bile kullanilacagi yerler olmuyor degil :) ozellikle gece makyajlarinda.





Christian Dior'un far pigmentasyonunu ve rujlarinin kaliciligini seviyorum.
Eger fariniz goz kapaginizda cizgi cizgi olmasin ya da ucup gitmesin istiyorsaniz bence dogru bir isim.



Ayrica palet almak yerine paletin icerisinde begendiginiz far ya da ruj rengi varsa tek basinada temin edebilirsiniz.

Bunun icin farlar sol bastan sirasiyla:

988 - 979 - 669 - 948

Rujlar:

489 - 579

Renkli Gunler =)


ZeN

2 yorum:

  1. merhabalar cok güzel bir paletmiş bu paletteki renklerle makyajınızı görmeyi isterim emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fitnatcim :) Tesekkur ederim, insallah onumuzdeki zamanda makyajli hallerimizide goreceksin :)

      Sil