30 Nisan 2013 Salı

Flormar Matte Terracota Eye Shadow M108



En sevdiğin aydınlatıcım, Flormar Matte Terracota Eye Shadow M108. Bu ürünü far bazı olarak kullanmak için almıştım ama çok yönlü kullanıma uygun bir renge sahip. Son zamanda simsiz bir aydınlatıcı ürün arayışındaydım ve bir, iki ürün denedim. İstediğim sonuca ulaşamadım. Bu ürün uygun fiyatı, rengi ve simsiz oluşuyla gayet başarılı.


Şampanya renginde, aydınlık bir görüntü sağlıyor. Ben göz pınarlarıma, kaş altıma ve yüzümde aydınlatmak istediğim noktalara uyguluyorum. Ayrıca allığımdan önce, fırçayı önce bu ürüne sonra allığıma batırarak uyguluyorum. Allık yüzde daha parlak duruyor.


Sıvı aydınlatıcılara göre toz ürün kullanmak bana daha kolay geldi kişiye göre değişir tabi. Bu ürün aslında far ama ben yüzüme de uyguluyorum. 11 tane rengi var. Sizde yüze uygulayacaksanız bu rengi tam ideal. Beyazı ve uçuk pembesi de var, pembesini flormara uğradığımda denemeyi istiyorum. 

Bu ürünü çok önce aldığımdan ambalajı beyaz. Ama yeni tasarımında ambalajını siyah. Fiyatı 22,75 tl. Diğer aldığım ürünlere göre bedava. Kesinlikle denemenizi öneririm. 

BaAr




- Ayni urunu bende kullandigim icin yazmadan edemedim. BaAr'dan sonra tanistigim icin urunle, bende yeni yani siyah olan ambalaji mevcut. Urun gercekten cok kullanisli ve aydinlatici olarak istenileni karsiliyor.




Zaten BaAr'imin tavsiye ettigi her bisey guzel cikar ♥. Bu da onlardan..
Urunun simsiz olarak parlaklik vermesi en sevilesi yani. Diger ozelliklerinden de bahsedilmis zaten. Severek kullanacaginiz ve aydinlatmak icin vazgecemeyeceginiz bir urun.  
                                                                                         
ZeN




Renkli gunler :)







8 yorum:

  1. aydınlatıcı olarak kullanmak çok mantıklı. göz pınarına da çok yakışıyordur eminim. güle güle kullanın kızlar :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederiz tatlim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de var bu fardan ve bayiliyorum . Koskocaman nekadar surersem sureym ekslmyor ama bitecek diye korkuyoru, buna ragmen :-)
    Bende bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bir ürün:) Güle güle kullan cnm:)
      Takipteyiz =)

      Sil
  4. aydınlatıcı olarak balm ın mary lou mu bu mu daha güzel sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary lou'yu da kullanıyorum bu göreceli bir durum aslında mary lou daha dore alt tonlu
      bu ürün ise şampanya renginde.
      Benim renginden dolayı favorim bu ürün ;)

      Sil
    2. teşekkürler ben açık rengi tercih ettiğim için aydınlatıcıda bunu aldım zaten:)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil