6 Mayıs 2013 Pazartesi

Lancaster Loose Powder - Toz Pudra Sevenlere



Yeni bir hafta, yeni bir yazi :)
Umarim herkesin hafta sonu guzel gecmistir.

Yine elimde severek aldigim ama rengi cok koyu geldigi icin kullanmakta zorluk cektigim toz bir pudra var. Lancaster'in urunlerini seviyorum aslinda.. kalitesi, kokusu ve kaliciligi ust seviyede.



Daha once bu tonlarda pudra kullandigim icin almistim ancak simdilerde daha  aydinlik, kendi tonumda bir cilt seviyorum. O yuzden de bu pudrayi kimi zaman allik olarak bile kullanabiliyorum :)





Kaliciligi soyledigim gibi guzel ve kapaticiligida altina fondoten uygulandiginda istenileni karsiliyor.
 Gun icinde ikinci kez yenilemeniz aksam eve donene kadar yeterli olur.
Bende ki rengi D02 / Light Enhancing Loose Powder
Kumral tenler icin daha uyumlu olacagini dusunuyorum, benim gibi beyaz tenli olanlar D01'i kullanabilirler.







Urun 25gram'lik plastik kutuda satiliyor. icerisinde pudra puf'u ve delikli haznesi var. Boylece kullanilacak kadar pudranin disari cikmasi saglaniyor, fazlasi degil.

Malum yaz geldi catti, dogal bir bronzluk isteyenler icin
bu ton gayet uygun bence.
Fiyati 95tl



Sizce toz pudralar mi yoksa sıkıştırılmış pudralar mi daha kullanisli?
Renkli gunler =)


ZeN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder