23 Mayıs 2013 Perşembe

Flormar Matte Lipstick 208


Duyduk duymadık kalmasııın:) Ay ay ay sonunda aradığım renk ruju buldum:) Yıllardır anlatmaya çalıştığım ama bir türlü anlatamadığım renk :) Karşınızda Flormar Matte Lipstick 208.


Turuncu, kırmızı, kahve arası bir renk, hem mat hem doğal duruyor. Ben kızıl diyorum, sanırım en doğrusu bu. Fotolarda net rengi anlaşılamadı malesef:(


Günlük kullanım için çok uygun. Bastırmadan sürüp parmağımla yaydığımda tam istediğim doğal görüntüyü yakalıyorum. Özellikle şu ara favorim. Dışarı çıkarken kirpikleri rimelleyip, bu ruju sürmek bile yeterli geliyor, hele ki şu sıcak günlerde başka bir şey kullanılmıyor zaten. 


Doğal, sıcak tonlarda bir ruj arıyorsanız kesinlikle bu ruj sizlik. Fiyatı 14,75 tl. Flormar bu zamana kadar beni hiç yarı yolda bırakmadı, fiyat ve kalite olarak tatmin edici. Oje ve rujlarını kullanmayı seviyorum. Flormara uğradığınızda bu ruja bakın, memnun kalıcaksınız :)

Sizin Flormar da ki favori rujunuz hangisi?

8 yorum:

  1. Bu renk bende de var, çok severek kullanıyorum. Flormar'ı ben de seviyorum. :) Numarası silinmiş ama yine Supermatte serisinden bebek pembesi bir ruju var ona bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan cnm:) Bu renk benim favorim oldu ama matte serisi gerçekten çok güzel:))

      Sil
  2. aha süper işte benimde tam aradığım buydu annemin çok eski bir ruju vardı ondan asla vazgeçemiyordum ve sonunda ya bu rengi bulabildim .....çokkk teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim cnm, hemen al süper bir ruj :)

      Sil
  3. ben anladım ne demek istediğini, çünkü başka bir markanınn aynı rengi bende de var. hem doğal hem çarpıcı duruyor. sürmeden çıkmam bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle cnm hem doğal hem çarpıcı, sonunda derdimi anlıyan birilerinin olduğunu görmek çok güzel:))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cnm, tavsiye ederim çok güzel bir renk :)

      Sil