17 Mayıs 2013 Cuma

Maybelline Dream Touch Blush 04


Selamlar:) Maybelline Dream Touch Blush, yani krem allığı Anneler Günü Gratis indiriminden aldım. Krem allık almak, daha doğrusu stick allık almak aklımda vardı. Gratise gidince, fiyatı da uygun olunca dayanamadım tabi :) İyi ki dayanamamışım dediğim bir ürün oldu kendisi :) Daha önce krem allık deneyimim yoktu, kullanımı açısından düşünüyordum acaba becerebilir miyim diye. Ama hiç zorluğu olan bir ürün değil. Kısaca artık toz allıklarımı rafa kaldırıcam gibi duruyor.




04 pembe/şeftali tonlu olan bir renk. Zaten indirim olduğu için sadece bu rengi kalmıştı:) Mat değil, ıslak değil, fresh taze canlı bir görüntü veriyor. Özellikle bb kremle kullandığımda çok memnun kaldım. İkisi çok iyi arkadaş oldular :) 
Normal fiyatı 22,77 tl idi. %50 indirimden düz hesap 11,38 tl'ye aldım. 


Yüzde sağlıklı bir görünüş sağlıyor. İçinde minik ışıltlar var ama kesinlikle doğal duruyor. Burdayım diye bağırmıyor. Ben parmaklarımla sürüyorum fırçaya gerek duymadım, ama fırçayla kullanıldığını da okudum. Nasıl rahat ettiğinize bağlı. Yalnız steril olması açısından elleri yıkadıktan sonra kullanmakta fayda var. Cam kavanozdaki ürünlerin en büyük problemi malesef, hijyen. Dikkat etmek şart.


Gratis alışverişimden aldığım 2 ürün daha var onların yazısı da gelicek. Ben bu allıktan çok çok memnun kaldım indirimsiz halide çok uçuk bir fiyat değil denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Şimdilerde moda olan taze ışıltılı görüntüyü yakalamanızda büyük faydası olucak bir ürün :)


12 yorum:

  1. çok hoş görünüyor, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. bu krem allıklar daha önce de var mıydı yoksa ambalajları mı değiştii :O rengi harika! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline'nin köpük allığı vardı bu krem şeklinde olanı :) Bende rengine bayıldım, çok saol cnm :)

      Sil
  3. Bende kullanıslı olmaz dıye dusundum ve almadım yazını okuyuncada pişman oldum
    Güle güle kullan canım :) bu arada yeni bloguma
    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki indirime dene mutlaka çok memnun kaldım ben :) Çok saol cnm:)
      Hemen geliyoruz bloguna:)

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor.İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Way harika duruyor çok güzel bir rengi varmı güle güle kullan indirim olursa birdaha bende kesin alırım daha kalıcı oluyor krem allıklar.

    YanıtlaSil
  6. Bu allığın pembesi de bende var ve bayılıyorum, pigmentasyonu ve içindeki simlerin oranı o kadar dengeli ki!
    Eğer 188-187 gibi bir fırçayla uygularsan hijyenik açıdan da sıkıntı yaşamazsın, ben öyle yapıyorum oh mis:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm yeni tanıştık allıkla ama bende bayıldım:)
      Tamam cnm fırçayla sürmeyi de deniycem saol :*

      Sil