10 Mayıs 2013 Cuma

The Body Shop Double Intensity Çift Taraflı Maskara




Haftanin nihayet son is gunu :)
Herkese merhaba,
Daha once kullandigim ancak daha iyisini buldugum icin vazgectigim, yine de kullandigim gunlerin hatrina paylasmayi bir borc bildigim rimelim;
The Body Shop Double Intensity Mascara. 



Urunun ozelligi cift tarafli olmasiyla birlikte hacim ve uzunluk vermesi. Yani rimelden tam olarak bekleneni yerine getirmesi bir nevi.
Iki asamadan olusan bu maskara ilk bolumdeki beyaz kismin uzunluk vermesi ve ardindan ikinci bolumdeki siyah kisim ile hacimlenmesi icin tasarlanmis bir urun.
Evet, benimde bir rimelden beklentim uzunluk ve hacim ancak oldum olasi su cift tarafli rimellere sicak bakamadim. Aldigim cift tarafli rimellerde hep beyaz kisim kullanilmadan cope gitmistir. Artik usengeclikten mi bilemiyorum :) Bu yuzden de bir yenisini bulur bulmaz degistirdim.


               



Bu rimel benim icin uzun soluklu olmadi ancak yinede hakkini vermek gerekli. Boyasi sivi degil, kremsi ve bir kac kat surmek istediginizde biraz 
topaklanma yapabiliyor.



Tekrar alip kullanmayi dusunmuyorum ancak gorunumunu begenenler icin yinede tavsiye edebilirim. Bendeki rengi Siyah / 01. Dusunenler icin Kahverengi'si de mevcut / 02.

Fiyatini tam net hatirlamamakla birlikte 30tl civari oldugunu soyleyebilirim.



Sizin cift tarafli maskaralarla araniz nasil?


Renkli Haftasonlari =)

ZeN

                                                     

5 yorum:

  1. çift taraflı maskaralar cidden daha bir güzel yapıyor kirpikleri canım

    YanıtlaSil
  2. kuzum birde yorumlarında güvenlik sorusu istiyor bunuda pek kimse tercih etmiyor uğrştırıyor diye,büyük ihtimal bilmiyorsundur zaten benide ilk blog açtığımda sağolsun bir blog arkadaşım uyarmıştı yorum ayarlarından güvenlik sorusunu kaldırabilirsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tatlim, cok incesin ♥. Kaldirdim simdi :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Evet, guzel bir maskara ama usenmeyenler icin :))

      Sil