12 Mayıs 2013 Pazar

Flormar Plus Quartz Nail Enamel 048 - Favori Oje Rengim ♥


Mutlu pazarlar herkese :)
Oncelikle tum annelerin, anneler gunu kutlu olsun! Dunyaya getirdiginiz guzel varliklarla gecireceginiz en guzel gununuz olur umarim 

Bu sabah pek bir keyifli uyandim ve sabahtan beri surekli bir bakim hali icindeyim :) Keyifsizde olsam surdugumde keyfimi yerine getiren ender ojelerimden biri var bugun hem yazimda hemde tirnaklarimda.
Flormar Plus Quartz Nail Enamel 048





Flormarin ojelerini oldum olasi sevmisimdir. Zaten hepimizin farkli bir serisinden de olsa mutlaka flormar ojesi vardir eminim.

Benim gibi iki gunde bir oje degistiren ve oje surmeyi cok seven biri icin  surumu ve sonucu oldukca iyi. 
Fiyat bakimindan da butce icin bicilmez kaftan :)






Ben flormarin ojelerini iki kat kullaniyorum genelde, o zaman sisesinde gorerek, begenip aldigim rengi tam veriyor. Kuruma hizi cok kisa degil ama oje kurutucu spreylerle bunu daha kisa hale getirmek mumkun.




Agzini uzun sure acik birakmamak gerekli, bi sure sonra kivami agirlasiyor ama fiyati uygun oldugu icin cok dert edilmeden yenisi aliniyor yerine :)

Fiyati 1.95TL


Ayni tonu sevip kullananlar var mi benim gibi?



Renkli Gunler =)


ZeN

10 yorum:

  1. Ciddi el ve tırnak takıntısı olan biri olarak, tırnaklarını beğendim. Belirtmek istedim. Ve dediğin gibi flormar hepimizin kullandığı bir ürün sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Zerdaliler. Uzun ve bakimli tirnagi cok sevdigim icin ozen gosteriyorum.
      Evet, Flormar her yerde:) Sevgiler..

      Sil
  2. Merhabalar cok güzel bir renkmiş gerçekten tam yaz rengi benimde favori ojelerim içerisindedir flormar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fitnatcim, evet, bende cok seviyorum bu rengi. Hazir yazda geldi bol bol sureriz artik :)

      Sil
  3. Sana katılıyorum keyif getirmek için bakım birebir özellikle de oje sürmek : ) renk de cok canlı güzel ellerine sağlık takipçim olursan mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim guzel yorumun icin tatlim :) Takibindeyim :)

      Sil
  4. yaaa, maaşallah tırnaklarına. benimkiler 1 mm bile uzamıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim. D vitamini eksikligi varsa tirnaklarda uzamama, cabuk kirilma sorunu oluyo malesef. Guclendirmek icin kullandigim urunler var onlarida yazicam kisa surede:)

      Sil
  5. Ben de kullanıyorum bundan ve supershine'ın 45 numarasından sonra en sevdiğim kırmızı oje bu :) supershine daha cabuk kurudugu için onu daha cok tercih ediyorum ama bunu da seviyorum!

    Bu arada takibe aldım, ben de beklerim :)
    smektepli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok seviyorum bunu.. Supershine serisini denemedim sanirim hic. Gittigimde ondan da aliyim :) Tesekkur ederim:) Takipteyim ;)

      Sil