24 Mayıs 2013 Cuma

Physician Formula Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Gel CreamLiner


Yuppi! Cuma geldi catti :)

Selamlar herkese..
Bugun cok severek kullandigim, yayinlamam icinde istekte bulunulan, legodan bozma gel eyeliner'larimi taniticam :)
Karsinizda
'Physician Formula Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Gel CreamLiner'




Urunun 3 cesidi var, ben yesil gozler icin olani sectim. Diger ikisi; kahverengi gozler (mor kutu) ve mavi gozler icin (mavi kutu).
24 saat kaliciligi urunun en sevilesi yanlarindan biri. Digeri de kutusu bence :)





Yesil gozler icin olan kutusunda: yesil, mor ve siyah gel eyeliner var.
Kutuda birde pro-eyeliner firca geliyor yaninda. Surumu oldukca kolay ve eyeliner'dan cok az, firca ucu ile almaniz yeterli oluyor tek goz icin.
Bu sayede urun oldukca uzun kullanilabiliyor.


Renkleri yakindan inceleyecek olursak;

Yesil:
Natural






Mor:
Playful






Siyah:
Dramatic






Toplam 6gr.'dan olusuyor yani her bir renk 2gr.
Yapisi kremsi. 'Ben eyeliner suremiyorooom:(' diyen kisinin bile kolayca kullanabilecegi, akmaz kokmaz bir urun :)
Ben internet uzerinde gorup almaya gittigimde boyutu acisindan sasirmistim. Cunku fotograflarda cok buyuk gozukuyor sanirim :) Bu sebeple siz benim gibi sasirmayin diye avuc ici oldugunu soyleyebilirim. Bu da ispatidir :)



Physician Formula urunlerini genel olarak eczaneler satiyor, ancak online alisveris sitelerinden temin etmekte mumkun.
Organik urunlerde ureten oldukca guvenilir bir marka.
Bu urunu parfum ve paraben icermemekle birlikte hipoalerjik.
Hassas gozler icin ozellikle bicilmis kaftan bence.

Fiyati: 45TL

E daha ne olsun :)

Benim gibi eyeliner duskunu biriyseniz mutlaka cantanizda olmasi gereken bir urun diye dusunuyorum.


Sizin bu denli memnun oldugunuz eyeliner'lar var mi?


Renkli Gunler =)


                                                                     




21 yorum:

  1. canım, merakla beklediğim bu yazı için teşekkürler.p.f. zaten denemek istediğim bir üründü.organic mascara,happy booster ve şimdide jel cream eyeliner'ı.
    Dilek
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben tesekkur ederim Dilekcim :) Begendiysen ne mutlu bana ♥

      Sil
  2. cnm çok beğendim! bu arada gözlerin harika <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim :) Seninkilerde cok guzel masallah ♥

      Sil
  3. Mor'un rengi çok güzelmiş, bu markanın merak ettiğim birkaç ürünü var. Kullandığın başka ürünleri oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandigim baska urunu olmadi ama BaAr'in kullandiklari var ve memnun oldugunu biliyorum. Onlarinda yazilari yakin zamanda yayinlanir canim bilgi edinebilirsin boylece :)

      Sil
  4. Eyelinerlar popüler olmaya başladığında bir kaç blogda görmüştüm bu ürünü ama örnek uygulama fotoğraflarında pek dikkatimi çekmemişti ama şu an renklerine bayıldım dün eczenenin önünden geçerken gördüm bu kadar güzel durduğunu bilseydim içeri dalardım kesin :) Tabi renklerin bu kadar canlı gözükmesisin de en büyük nedeni bence gözlerin :) maşşallah nazar değmesin valla :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim guzel sozlerin icin :)Yinede eczaneden iceri dalmalisin bence, pisman olmayacaksin :)

      Sil
  5. Bu markanın ürünlerini merak ediyorum aslında eyeliner'ım bitince denemeyi düşünüyorum . İyi günlerde kullanın .:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Fitnatcim :) Eyeliner kullanmayi seviyosan denemelisin bencede :)

      Sil
  6. bi sorum olacak sanki fotoda pırıltılar varmış gibi duruyor matmı pırıltılımı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim icinde sim gibi pirilti verecek birsey yok ama kutusunda sadece siyah olan icin 'siyah+yesil pirilti' oldugu yaziyor ama ben gormedim o yesil piriltilari hic :)) Kremsi yapisi ama surdukten sonra likit gorunumuyle ayni oluyor. Sevgiler :)

      Sil
  7. fotolarda sadece mor ve yeşilde pırıltılar varmıs gibi duruyor sanki çok şahane durmuş gözlerinizde bende hemen almayı düşünüyorum artık ama benim gözlerimde bu kadar güzel durmayacağı kesin asıl güzellik senin gözlerinden geliyor tekrardan güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim o senin guzelligin. Eminim sende de cok guzel duracaktir :) Opuyorum :*

      Sil
  8. ben de nude farı vardı, kırıldı koyu renkleri ama talc-free pudrasını seve seve kullanıyorum, çok ayrıntılı bir yazı olmuş, 3 al 2 ödede mutlaka bunu ekleyeceğim sepetime =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle bir kampanya olsa bende yeni bi tane daha alicam, o kadar cok seviyorum bu urunu :) Tesekkur ederim guzel yorumunuz icin :)

      Sil
  9. Karşı konulamaz makyaj malzemeleri ve çok sevdiğim eyelinerım ben mac kullanıyorum ama merak ettim bu markayı da çok rahat sürülüyor. Siyah favori rengim. Bende sayfama ve online satış sitemize beklerim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac'in siyah kalemini kullaniyorum bende marka olarak cok memnunum, bunuda denemenizi oneririm:) Cok tesekkurler, hosgeldiniz ♥

      Sil
  10. renkler muhteşem...özellikle mor çok yakışmış..bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim :) Renklere bende bayiliyorum!

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil