25 Mayıs 2013 Cumartesi

Babe Şampuan- Ekstra Yumuşak ve Yağlı Saçlar İçin


Merhabalaar :) Bundan 3 ay önce bir cilt kuruluğu yaşadım ve eczaneden aldığım Kerium Ds kremle yüzümdeki sorundan kurtuldum. Onu okumak için BURADAN buyrun :) Saç diplerime kadar bu kuruluk ve pul pul dökülmeyi yaşadığım için eczanedeki bayan bana Babe markasının şampuanlarını kullanmamı önerdi.


Yağlı saçlar için ve ekstra yumuşak saçlar için olan iki çeşidini aldım. Yumuşak olanı haftada bir kez kullandım yağlı saçlar için olanı diğer yıkamalarımda. Bir süre sonra oluşan kuruluk sorunum geçti. Kozmetik markalarının şampuanlarını zaten kullanmıyordum, ama eczane ürünü de kullanmıyordum. Eczanedeki bayan böyle ürünler kullanmamam gerektiğini hassas ciltlerde zamanla bazı problemler oluştuğunu söyledi. Malum bende hassas cilt yapısına sahibim. Şu an ki sonuca baktığımda haklı olduğunu gördüm.


Yalnız yaz mevsimine geçtiğimizde yağlı saçlar için olan şampuan kepek problemi yapmaya başladı. Bunu hissedince sadece eksta yumuşak olanı kullanmaya başladım. Problem durdu, sanıyorum ki hava sıcaklaşınca cildim kurumaya başladı. Tabi nem lazım :) Kış gelene kadar ekstra yumuşağı kullanmaya devam :) 


Özellikle yumuşak olan şampuanı kullandığımda saçlarıma bayılıyorum, şu ara onu kullandığım için ellerim sürekli saçlarımda :) Gerçekten yumuşacık saçlarınız oluyor. Elektriklenme gibi bir durum oluşturmuyor. 250 ml ve renksiz bir şampuan, kokusu çok güzel. 

Ürün açıklaması şöyle:
"Babe Ekstra Yumuşak Şampuan 5,5 Ph değerine sahip olmanın yanında saç kütikülünü koruyucu özelliktedir. Günlük kullanıma uygun bu ürün ile saçlar ekstra yumuşaklık kazanır. Gerekli olan temizlik ve bakım fazlası ile sağlanır. İçerisinde bulunan saç şekillendirici sayesinde saçlar daha kolay şekil alır. Saç derisini temizlerken tahriş etmez. Nemlendirici ve parlaklık kazandırıcı etkileri de mevcut olan Babe Ekstra Yumuşak Şampuan tüm saç tipleri için günlük bakım konusunda uygun bir üründür."


Yağlı saçlar için olanı da güzel ama o daha çok ihtiyaçtan, benim favorim ekstra yumuşak:) Eczanelerden ve internetten satın alabilirsiniz. Eğer bir şampuan arayışı içindeyseniz tavsiye ederim, ki ekstra yumuşak olanı kesinlikle tavsiye ederim. Hele tatil zamanı çok faydalı olucak gibi duruyor :)

Sizin favori şampuanınız hangisi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder