13 Mayıs 2013 Pazartesi

The Body Shop All In One BB Krem



İyi haftalar :) Bugün The body shop all in one bb kremle karşınızdayım:) Benim ilk bb kremim, Missha'yı keşfetmeden önce bu bb kremle tanıştım. İlklerin her zaman bir hatırı vardır. All in one serisi kapatıcı, allık, pudra ve bb kremden oluşuyor. 

Ürün 25 ml. İlk başta beyaz renkliyken, sürüldüğünde rengini ortaya çıkarıyor. 3 tane rengi var. Benimki 01 en açık olanı. Açık renk dediğime bakmayın beyaz tenliler için hiç uygun bir renk değil. Beyaz tenliler Misshaya bakıcak:) BURADAN ulaşabilirsiniz.


Krem hafif yapılı kapatıcılığı çok az, daha doğrusu soluk rengi düzeltiyor. Sivilce ya da lekeleri kapatma özelliği yok. Renk düzenleyici demek daha doğru. Güneş koruması malesef yok ama ürün hafif yapılı olduğu için öncesinde güneş koruyucusu kullanılabilir. 

Hem makyaj hem cilt bakım ürünü olarak kullanabileceği söyleniyor. Ben bb kremleri kozmetik malzemesi olarak kullandığım için cilt bakımı olarak göremiyorum. Bence fondotenin daha masum versiyonu :) 




















Beyaz tenli değilseniz ve yüz kusurlarınız fazla değilse, günlük kullanım 
için uygun bir ürün. Miktar olarak biraz az en azından 40 ml olaydı daha alınası bir ürün olabilirdi :)


9 yorum:

  1. merhaba ben geldim:) iade-i ziyarete
    bb kremi herkez çok övüyor hiç kullanmadım aslında denemeyi düşünüyorum bundan sonra:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugbacim hosgeldin :) Tesekkur ederim ziyaretin icin ♥

      Sil
    2. Cnm hoşgeldin:) BB kremler, fondoten kadar ağır değil günlük kullanım için çok uygun:)
      Mutlaka dene, yaz için güneş korumalı bir ürün seçersen daha rahat kullanabilirsin:)

      Sil
  2. Beyaz tenliler uzak dursun demesen şu bembeyaz görüntüsüne aldanırdım eminim, bileğinde görünce şaşırdım baya. :O Güle güle kullan senle bütünleşmiş renk. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerını denerken ben de çok şaşırmıştım:))
      Teşekkür ederim cnm, benim tenime uyumlu bir renk:)

      Sil
  3. ambalajını cok begendim ben . bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar beni bloguna davet etmişsin hemen koştum geldim:) bir de ne göreyim merak ettiğim bir ürünü tanıtmışsın çok sevindim:) iyi yazılar hep gelirim ki ben;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hosgeldin ♥ Aradigin urunu bulmussun ne guzel :) Baar'cigim kullandigi icin urunu o tanitti, benim icin biraz koyu bir bb krem. Iki dost yurutuyoruz blogumuzu :) Hep bekleriz ki :) Sevgiler.. ♥ ♥

      Sil