21 Mayıs 2013 Salı

Mac Select Moisturecover- Göz Altı Kapatıcısı


Selamlar:) Göz altları mor olan bir insanım ve bir türlü istediğim göz altı kapatıcısını bulamadım, malesef :( Arayışlarımda ilk denediğim ürün Mac Select Moisturecover NW20. Bu ürünü mezuniyetimde kullanmak için geçen yıl aldım ama benim isteklerimi yerine getiremedi. Kapatıcılığı daha yüksek bir ürün seçmem gerekirdi. Benim için yanlış bir ürün. Yorgunluk, stres ve sürekli pc ya da telefon ekranına bakmak ve sağlıksız beslenmenin zararlarını yaşıyorum. Aslında kapatıcıdan önce bu alışkanlıklarından kurtulmalıyım.


Uzatmıyım:) Ürün 5 mllik şişede ve 53 tl. Kapatıcılığı orta derece. Dağılımı kolay, ben parmaklarımla yayıyorum, hemen bütünleşiyor. Çizgilere dolma yapmıyor. Göz altı kapatıcısında en önem verdiğim şey bu. Malesef bundan sonra aldığım bir üründe bunu yaşıyorum. İndirime dayanamayıp denemek için aldım ama şu an çok pişmanım. 


Rengini çözemedim siz değerlendirin sarı mı pembe tabanlı mı? Bir de şunu anladım ki fondoten ya da bb krem hangi marka kullanılıyorsa göz altı kapatıcısını da o markadan seçmek renk tonunu yakalayı daha kolaylaştırıcak gibi. Çünkü bu üründe ton farklılığı yaşıyorum. Bu yüzdeeen hemen bb kremim için bir göz altı kapatıcısı ısmarladım, biraz kullanıyım onu da yazıcam.


Bu üründen, koyu halkaları fazla olan bir insan olarak memnun kalmadım, ancak hafif ve güzel bir ürün. Göz altında fazla sorununuz yoksa tercih edebilirsiniz. 
Siz hangi göz altı kapatıcısını kullanıyorsunuz?


2 yorum:

  1. bu aralar benefit fake up kullanıyorum memnunum .. ful kapatmıyor ama aydınlık vermesi ve çizgilere dolmaması açısından çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir ara deniyim belki elimde olan kapatıcıların üstüne kullanmak için uygun olabilir saol cnm:)

      Sil