31 Mayıs 2013 Cuma

Front Cover Far Seti ve Konuk Yazarlık :)

Yine bir Cuma'ya ulasmanin sevinci ve mutlugu icinde,
herkese selamlar :)

Bugun farkli bir konseptle karsinizdayim. Sevgili Blogger arkadasim Dilekle kisa sure once gorusme yaptik ve blog'un da konuk yazarlik yapip yapamayacagimi sordu. Elbette seve seve kabul ettim bende.
Oncelikle kendisine ictenligi ve konukseverligi icin tesekkur etmek istiyorum :) 


Ilk konuk yazarlik deneyimimizi de boylelikle gerceklestirmis oluyoruz, bundan dolayi BaAr'cigim ve ben (Zen) pek mutluyuz ♥ Ne yazsam ne yazsam diye dusundum, en sevdigim far setimi yazmaya karar verdim.. bakalim ne cikmis ortaya :)
Uzuuun, gorselli bir yaziya hazir olun :)

Konuyu Dilekcigimin guzel blog'undan okumak icin BURADAN buyrun.






FRONT COVER TO GO! GO! GO!
Herkese Merhaba :)
Dilekcigimin blog'unda konuk yazarlik yapiyor olmaktan dolayi mutluluk duydugumu belirtmek isterim oncelikle.

Cok severek aldigim ve keyifle kullandigim bir far setim var bugun konumda. Internet uzerinde tanistigim ve merak ettigim bir urundu.. kisa bir bekleyis ardindan karar verdim ve yurtdisinda, online satin aldim.



Ben disarda makyaj tazelemeyi pek sevmeyenlerdenim, bu yuzden kaliciligi uzun urunleri tercih ediyorum hep.

Oncelikle far pigmentasyonlarinin cok iyi oldugunu soylemeliyim. Uzun sure kaliciligi ve cizgi cizgi olmayisi diger farlarimdan bir adim one cikariyor bu seti.

Icerisinde 20 adet far (ustten 3. sirayi 2'li far olarak dusunursek 25 bile denilebilir) bulunuyor. Hem gunduz hem gece kullanimina uygun bir cok renkle uzuuunca sure far alisverisi ortadan kalkiyor demek istesem de, begendigim ya da indirimde olan bir fari almayacagima dair soz veremeyecegim :)



Setin en guzel yanlarindan biri biten urunun yerine yenisini ekleyebilmeniz. Evet, bu farlar bittiginde yenisini satin alarak yerlerini yenilerine birakanlardan.



Renkleri yakindan inceleyecek olursak;



Sirasiyla:







Hemen hemen her rengin bulundugu ve ihtiyaci karsilayan bir kutu. Kutunun ic kapaginda ve arkasinda yapilmis goz makyajlarindan kareler ve kullanilan farlarla nasil yapildiklarina dair tuyolar var.



Gelelim urunun ev sevilesi yanina 

Bu kutu iyi guzel de disari cikarken hangi cantaya nasil 

sigdiracaksin ki bunu???
-Iste beni de bu urunu almak icin iten sey bu oldu :)
Kutunun icerisinde hemen hemen her tip cantaya sigacak ve gunluk makyajinizdaki farinizi yaninizda goturmenizi saglayacak bos bir far kutusu var, bu sayede kutudan istediginiz fari sizinle
 birlikte goturebilirsiniz.





Oldukca kullanisli.


Daha bitmedi! :)
Kutunun icinde cift yonlu bir far aplikatoru ve shadowline geliyor.
 Fircasiyla surum cok rahat ve golge yaparken kolaylik sagliyor.


Shadowline ise seffaf bir eyeliner gibi.. Far'in uzerine surdugunuzde eyeliner gorunumu veriyor, yani her renk eyelineriniz oluyor bir nevi :) Bunu surekli soyluyorum ama benim gibi bir eyeliner delisi icin mucizevi bulus 


Set urunleri sevenler icin yine ayni markanin oje ve ruj setide mevcut.
Urunlere Buradan ulasabilirsiniz.

Ben £35'a aldim, yaklasik 90-95TL civari yapiyor.

Uzun omurlu ve far severler icin bicilmis kaftan bence :)
Umarim sevmissinizdir..


Sevgiler :)
  
                                                                                                         



2 yorum:

  1. Sevgili Baar ve Zen,
    Bu güzel yazı için tekrar teşekkürler.Bundan sonra Front Cover'dan daha çok söz edilecek bence:)

    YanıtlaSil
  2. gzel yorumunuz için teşekkür ederim bende geldim=)
    sevgiler

    YanıtlaSil