14 Mayıs 2013 Salı

Yves Saint Laurent Blushing Allık


Selamlar:)
Yaklasan yaz'la birlikte, yazin en cok kullandigimiz renkler ortaya sacildi ve benim, yazin en cok kullandigim allik renklerinden biri var bugun elimde.
Yves Saint Laurent Blushing Allık.





YSL'nin urunlerini oldukca iyi buluyorum. Fiyatlari biraz yuksek ama verdigi sonuc ve kaliciligi iyi oldugu icin karsiligini da verdigini dusunuyorum.
Bende ki rengi 32, Seftali tonlarinda bir renk.
Mat bir allik degil, isiltili.. Isiltisini ise simden almamasi benim icin en guzel yani. Kendiliginden olan isiltisi yanar donerli bir renge donusuyor cilde uygulandiginda, dore ile seftali arasi gecisler var.







Urun 4.5 gram, kadife bir kese ile birlikte geliyor. Yaz icin cok uygun bir renk bence ve taze, canli bir gorunum veriyor.

Fiyati: 109TL


Kucuk canta kullananlar icinde pek uygun boyutta:)

Renkli Gunler =)



ZeN







4 yorum:

  1. Cok guzel bir renk :) takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende cok seviyorum bu rengi :) Hosgeldin ♥

      Sil
  2. rengine bayıldım, tam yazlık. Yanakları bronz allıkla kontürleyip üzerine bu renk uygulandığında çok hoş durur :)

    YanıtlaSil