22 Mayıs 2013 Çarşamba

Güvenilir Ekipman, Güvenilir Makyaj!

Haftanin ortasindan selamlar :)
Bugun bir urunden bahsetmek yerine, kisa kisa bir kac urunu tek baslik altinda toplamaya karar verdim. Sebebine gelince, dun aksam cok sevdigim bir arkadasimin dugunu vardi ve ben hic yerime oturmadim desem yeridir :)
 Butun kurtlarimi bir guzel doktum!
 Bu gibi ortamlarda, ''ayy..goz kalemim akmis mi?'' ''Rujum cikmis mi?'' gibi sorulari sormadan edemiyoruz en yakinimizdakilere :) 
Bu sebeple dun onca oynamama, kosturmama ragmen sadik kalan makyaj malzemelerimi anmayi bir borc bilirim :)
Urunlerin hepsinden cok detayli bahsetmicem cunku bir cogunu blog icerisinde zaten bulabilirsiniz, olmayanlarda yakin zamanda yazilacak demektir :)

Oncelikle ben makyaj bazi kullanmiyorum,
cildimi nemlendirdikten sonra ise direk
Missha BB krem ile basladim.


Ayrica sunger ya da herhangi birsey kullanmiyorum bb krem uygularken. 

El sicakligi ile cok daha iyi yediriliyor cilde.


Daha sonra cok begenerek kullandigim goz alti kapaticim;






Missha BB kremi, uzerine firca yardimiyla bu ara favorim olan 
Dainty Doll pudram ile sabitledim.





Sira geldi gozlere:)

Cok isteyerek aldigim ve bu kadar uzun sure kalliciliginin olabilecegini dusunmedigim Physician Formula Gel Eyeliner'imin siyah olanini kullandim.


Sade bir makyaj istedigim icin far kullanmadim.



Daha iyisinin cikabilecegine inanmadigim ve ondan vazgecemeyecegimi dusundugum, hava da kara da bana sadik olan yegane rimelim;

Max Factor False Lash Effect.




Ve yanaklar...






Dudaklarimda nude bir ruj kullandim;
Flormar Wild Collection CW23
Biraz pudra kullanarak sabitledim.




Ve makyajimi bitirdim :)

O kadar cok hopladim, zipladim ki..
Bazi aksiliklerden dolayi kinada dugunle ayni gun olmak durumunda kaldi once kina sonra dugun derken, gunduz 4'ten gece yarisina kadar telas hic bitmedi.
Ve ben makyajimi hic tazelemedim.
 Eve dondugumde hepsi oldugu yerde duruyordu. Bu yuzden de faydali olmasi acisindan paylasmak istedim :)
Eve dondugumde makyaj temizleyicimle sildim cikti tabi..

Guzel bir gunden geriye kalan tek sey;




Renkli Gunler =)

      

8 yorum:

  1. ne güzel eğlenmişsin:)
    makyaj ürünlerinden physicians formula gel eyeliner'ın kutusuna bayıldım.ürünü tanıtabilir misin,merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide, memnuniyetle :) Bundan sonraki ilk yazimda ondan bahsedicem canim :) Tesekkur ederim ♥

      Sil
  2. Yazını okurken çok eğlendim bebeğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kurtlarimi dokerken cok eglenmistim tatlim :)) Tesekkur ederim ♥

      Sil
  3. Güzel bir yazıydı, Physicians Formula gel eyelinerın yazısını yazarsan çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ♥ En kisa zamanda yayinda :)

      Sil
  4. misha sı olmayanı dövecekler yakında :))
    bana da beklerim
    http://kendininruhdoktoru.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E bu kadar iyi sonuc veren urunu almamak olmaz :) Takipteyim ;)

      Sil