16 Mayıs 2013 Perşembe

Golden Rose Jolly Jewels 115 - Parıltılı Bonibonlar :)


Yine sonuna dogru geliyoruz bir haftanin daha :)
Oncelikle kandiliniz mubarek, dualariniz kabul olsun dostlar!
Bugun hangi ojeyi sursem diye bi kacini onume serip dusunurken, enerjimi en iyi yansitacagini dusundugum Golden Rose'un Jolly Jewels serisinden 115 numarali olana karar verdim.





Bu seri tam benlik! Surdukten sonra tirnaklarima bakmaktan alamiyorum kendimi  Isil isillar..
Tek kat suruldugunde istenileni tam olarak karsilamiyor, ben iki kat kullaniyorum genelde. Ucuncu kati surersem de oldukca kati duruyo bu yuzden iki kat ideal bence.






Uzun suredir revacta olan bu serinin cogu rengi mevcut bende, eminim sizlerde de vardir :)

Hersey iyi guzel de ojeyi silerken biraz sıkıntılı oluyo malesef, pullar tirnaga yapistigi icin.
Benim gibi bu durumu yasayanlar varsa diye  bir puf nokta:Pamuga bolca aseton dokup tirnaginizin uzerinde bekletin ve bi sure sonra pamuga hafif bastirarak yukari dogru cekin pamugu, kolayca ciktigini goreceksiniz.



Ben bu rengini cok severek kullaniyorum.
 Bu guzel bahar zamani icinde oldukca ideal.

Adet fiyati: 5.50TL

Serinin diger renklerine gelecek olursak;






Renkli Gunler =)

17 yorum:

  1. Birde bu renginden alıcam çok beğeniyorum yakışmış uzun tırnaklarına .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, sanada yakisacaktir eminim :)

      Sil
  2. Cnmcım bloğunu yeni keşfettim:) siz de bizim gibi 2 kişi yazıyorsunuz sanırım, çok güzel bir bloğunuz var!
    Jolly jewels ojeler çok tatlı! buarada benim bloğumda da bahsettiğin oje çıkarma tekniğini postası var:)
    http://styleglaze.blogspot.com/2012/09/pratik-bilgi-prltl-oje-ckarmak.html
    çok öpüyorum:**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler hoşgeldiin:) Evet biz de iki dost yazıyoruz:) Yazın çok yararlı olmuş, eline sağlık:))

      Sil
    2. Hosgeldin canim :) Sizinde blogunuz pek hos, cok sevdik ♥

      Sil
  3. Bayıldım, hemen istiyorum bunu! :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede canim, mutlaka alip denemelisin :)

      Sil
  4. Cok guzelmis canim tam benlikler isil isil:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim, ruhu kipir kipir olan herkeslik bu ojeler :)

      Sil
  5. Çok güzel :)Facebook sayfamda bu aksam 21.00 e kadar çekiliş düzenliyorum.Kazanan kişi cumartesi günü bir günlük De Cooks Academy nin düzenlediği Cupcake kursuna katılacak.Şansını dene istersen canım :) http://facebook.com/istkazanbenkepce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim, sansimi denedim.. hadi bakalim :)

      Sil
  6. Ayy bu ojelere bayılıyorum :) geçenlerde bende aldım çok seviyorum ama kulanmaya korkuyorum çünkü tırnaktan çıkartırken çok zorlandım :( acaba senin formülün ne cnm ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeyi cikarirken bol asetonlu pamugu tirnagimin uzerinde bir sure bekletiyorum tatlim, hatta uzerini folyo ile sararsan daha cabuk sonuc verir. Sonrasinda biraz bastirarak yukari dogru cekiyorum.. pullardan eser kalmiyo :)

      Sil
  7. aynısından aldım :D gerçekten çok güzel bir birleşim olmuş ;)

    YanıtlaSil
  8. Hello!
    I love you nail polishes review. This Jolly Jewels seems to be amazing cute! *.*
    I'm really willing to try but, unfortunately, in my country, those can't be found... Can you please do me a favour nd contact me?
    Thanks a lot!*
    Keep up the good reviews!
    -D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi!
      Thanks for your lovely comment :)
      You can purchase it from this link if you have an Ebay account!

      http://www.ebay.co.uk/itm/Golden-Rose-Jolly-Jewels-Nail-Polish-Nail-Lacquer-17-Colors-10-8ml-/271214488028?pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&var=570161712804&hash=item3f25a4a9dc


      Thanks for visiting me :)

      Sil