8 Mayıs 2013 Çarşamba

Kim Korkar Hain Gözeneklerden!

Selamlar,

Benim en cok yakindigim cilt sorunlarinin basinda gelen ve onlarla surekli savas halinde oldugum gozenekler icin kullandigim, evde de cok kolayca yapilabilecek bir formulden bahsetmek isterim ki deneyerek ise yaradigini gorebilesiniz diye:) 



Oncelikle goruldugu uzere gerekli olan malzemeler;

1 Sise Soda
1 Adet Limon
1 Bardak ( ya da icinde karisim yapabileceginiz herhangi bir kap )
ve 1 Adet Bos Buz Kabi

Bu formulu kesfetmeden once, gozenekler icin kullanmadigim kozmetik urunu kalmadi diyebilirim neredeyse. Hala da kullanmaya devam ettigim La-Roche Posay Effaclar Gozenek Sıkılaştırıcı ve mikro-soyucu tonikle cildimi destekliyorum.
Tonikten baska bir yazimda bahsetmistim, BURADAN ulasabilirsiniz.
Formulun yapilisina gelince;
Oldukca basit bir yontem; soda ile limonu karistirip bos buz kaplarini bu karisimla dolduruyoruz ve donmasi icin buzluga atiyoruz.















Doktugumuz karisim donduktan sonra buzlarimizi sabah - aksam cildimize asagidan yukariya dogru uyguluyoruz, boyun bolgesinede surebilirsiniz.
Eger cok kuru bir cildiniz varsa icerisinde limon oldugu icin daha cok kurutabilir o yuzden kuru ciltler sadece gozenek sorunlu olan kisimlara kullanmalilar.

Ayrica sadece gozenek icin degil, su ile elde edilmis buzuda cildinize gun asiri uygularsaniz kan dolasimini hizlandirir ve cildin daha canli kalmasini saglarken yaslilik karsiti bir uygulamada yapmis olursunuz.
Umarim faydali olur..


El ele verelim, gozenekleri yenelim:))
Sizin gozenekler icin uyguladiginiz yontemler var mi?

Renkli Gunler =)

ZeN





13 yorum:

  1. çok faydalı bir bilgi olmuş canım,paylaşım için teşekkürler,ve bloğumdaki o güzel yorumun içinde ayrıca teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydali olabildiyse ne mutlu :) Asil ben tesekkur ederim canim bu guzel yorumun ve bize katildigin icin ♥ Yemek yapmaktan keyif alan biri olarak takibindeyim :)

      Sil
  2. faydalı bi yazı olmus :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim :) Hosgeldin ♥

      Sil
  3. çok hoşuma gitti bu güzel uygulaman.önümüzdeki yaz ayları içinde çok serinletici bir fikir olmuş.blogunu takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, begendigine cok sevindim ♥ Evet yaz sicaklari icinde oldukca serinletici bi yontem :)
      Senin blog'una da kosa kosa geliyorum :)

      Sil
  4. keyifli bir yöntemmiş, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim zaman ayirip okudugunuz icin♥

      Sil
  5. Güzelmiş denemek lazım :) buarada mail atmıştım sana geri dönmedin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yogundum canim kusura bakma. Mail listeni kontrol et lutfen :)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bunu bende yapıyorum ancak daha çok yemek için :)
    Bir elimdekini yiyorum diğeriyle yüzüme kompres yapıyorum :)Hatta bazen sodayı direk banyoda dekolteye döküyorum :)
    Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sicak havalarda bende buzu yemek icin firsat kolluyorum :)) Soda lekeler icinde birebir, bazen bende dondurmadan pamukla direk cildime uyguluyorum canim, iyi geliyor :)

      Sil