19 Mayıs 2013 Pazar

Superga 2750 Cotu Spor Ayakkabı


Hepimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun:) Zenle benim başımızın belası olan, ama sevdiğim bir model haline gelen, Superga ayakkabılarımla karşınızdayım. Ayakkabıları almak bir dert oldu, özellikle Zen'im çok dertli bu konuda, onu kendi anlatır zaten :)


Bu ayakkabıyı bir akadaşımın fotoğrafında görüp beğendik, tabi almak için hemen gaza geldik. Ben İstanbul'da her yerde tırım tırım aradım. O dönem ne hikmetse bütün bayan numaraları bitmişti. İnternetten satışlarında bile yoktu. Bizim inadımıza sanırım :) İstediğimize ulaşmayalım diye bütün superga satıcıları seferber olmuş gibiydi.


Arama boyutumuz aile çapına yükseldi ve babam 2. denemesinde Osmanbey'de bir mağaza da siyah 37sini buldu. Normalde 38 numara giyiyorum, ancak ellerinde sadece 37si vardı, satıcı bey 38 giyenlere 37 veriyoruz deyince bide olmazsa gelin değiştiririz ışığını yakınca, babam ayakkabıları aldı:) Hayat bayram olsa tadında ayakkabıları denedim ve adam haklı çıktı bu ayakkabıların kalıbı gerçekten büyükmüş, 37 ayağıma tam oldu. 


Geçen gün de abim aradı oda navy-lacivert rengini bulmuş, onada dedim tamam al :) Ama rahat bir ayakkabı nabıyım sorunlarla tanışsakta modeli tam benlik:) Fiyatı 119 tl.

Sitesinden sürekli stok durumunu takip halindeydim. Geçen gün baktım eksiklerini 1 ayın sonunda tamamladılar. Bu durumu çözmezlerse herkes benim kadar sabırlı ve kafaya taktımı bulma meraklısı değil. Her gittiği mağazada o numarası kalmadı cevabını almak, alacağı varsada insanı almaktan caydırabilir. Dikkat etmeliler. Stok durumunu takip etmeyen tüm firmalara ve stok durumunu takip edip sipariş etmeyen elemanlara kılım.

Sizin favori spor ayakkabı markanız ne?

İyi Pazarlar:)


4 yorum:

  1. Merhaba ben daha çok keds ve converse markalarını kullanıyorum ama son zamanlarda supergaya merak saldım. Birçok rengi denedim ben de siyah renkte karar kıldım. Güle güle kullan ben de almayı düşünüyorum ;) bloguma beklerim ben de alışverişimi yazdım;)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler cnm:) Bende siyah, lacivert ve bordosunu beğeniyorum. 2si tamam bordo düşünme aşamasında her an dayanamayıp alabilirim:) Yazını okudum eline sağlık, çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan:)

      Sil
  2. hem rahat, spor hem de şık duran ayakkabıları seviyorum =) bende trendyolda butikte bulmuştum, güzel günlerde giy canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen senin gibi düşünüyorum:) Çok teşekkür ederim cnm sende güle güle giy:))

      Sil