20 Mayıs 2013 Pazartesi

Golden Rose Paris Nail Lacquer 131 - En Sempatik Lacivert ♥


Sendromsuz Pazartesiler herkese :)
Haftasonunuzun iyi gectigini temenni ederek,
gorunce vuruldugum, maviden uzak laciverte yakin, en sempatik ve surmekten keyif aldigim ojemi konu alicam bugun.
Golden Rose Paris Nail Lacquer 131



Tirnakta sisede gorundugunden cok daha hos gorunuyor ♥
Cok koyu olmamakla birlikte lacivert oje surmeyi seviyorum. Aslinda bu renk icin daha cok koyu mavi denilebilir. Ama benim istedigim, ojede lacivert anlayisim bu :)





Surumu kolay, kuruma hizi orta seviyede. Yine herzaman ki gibi oje kurutucu spreylerden yardim alinabilir :)
Iki kat suruldugunde istenileni karsiliyor.



Insani canli tutan bir renk!
Ben genelde ruh halime gore oje rengi secer ve surerim, benim pazartesimi sendromsuz kilan ender renklerimdendir ♥
Tirnaklarinda mavi ve tonlarini seven herkes denemeli :)

11ml'lik, Eyfel kulesinden esinlenerek tasarlanmis sisesiyle satisa sunulmus.


Ayni tonu kullanan var mi?




Renkli Haftalar =)







5 yorum:

  1. Çok sevdiğim ve iki gün önce halıya döktüğüm oje :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guldum :) Benimde haliya dokmuslugum vardir. Nasil cikardin bilmiyorum ama asetonla daha cok dagiliyo. Ben tuylerini kesmekte buldum careyi :))

      Sil
  2. mavi oje çok sevmesem de bu tonu kullanacağım sanırım..Elektrik mavisini çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek mavisi oje tonlarini bende cok sevmiyorum. Mavi/lacivert oje budur benim icin :) Bencede denemelisin :)

      Sil
  3. Buna bayılıyorum ben! Bende de var aynısı ve ayıla bayıla sürüyorum hep :)

    YanıtlaSil