15 Mayıs 2013 Çarşamba

Vichy İdealia Işıltı Veren Bakım Kremi


Selamlar :) Vichy İdealia kremi, internetteki krem arayışımda keşfettim. Yeni çıkmış bir üründü ve tabi dayanamayarak aldım. Fiyatı ben satın aldığımda 85 tl idi. Biraz yüksek gelmişti ama tanımındaki ışıltı veren bakım kremine tav oldum :) Tabi ilk kırışıklıklar, cilt renk tonu ve gözenek sorununu çözdüğünü iddia etmesi ideal bir krem haline getiriyor.


Aslında bir kreme çok özellik yüklenmesinden hoşlanmıyorum. Malesef beklentiyi yükseltiyor ve bir özelliğinden tatmin olduysam diğerlerini göremeyince üründen soğuyorum ister istemez. Hele ki fiyatta bu özelliklere göre yüksek olunca bu da bir eksi haline geliyor.


Ben bu ürünü 2 aydır kullanıyorum. İlk başlarda gündüz ve gece olarak kullandım ancak burnumda parlama yapmaya başlıyınca gündüz başka bir ürün kullanıp bunu gece kremi olarak tercih ettim. İçinde güneş koruması olmadığı için gecede kullanılabilir diye düşünüyorum.

Kullanım süresi boyunca gözeneklerimde bir değişiklik görmedim, kırışık problemim olmadığı için ona bir yorum yapamıyacağım. Ama şöyle söyliyeyim ben bu kremde ışıltı vermesi dışında bir şey gözlemlemedim. Keşke sadece bu özelliği ortaya sürülseydi benim için ideal olabilirdi. Parabensiz ve termal su içermesi de artısı olurdu gül gibi geçinir giderdik :)


Karma ve kuru ciltler için 2 çeşidi var. Ben karma cilt için olanı aldım. Ürün açıklaması şöyle, "Hassas ciltler dahil, tüm cilt tipleri için. Hipoalerjenik, parabensiz ve dermatolojik olarak hassas ciltler üzerinde test edilmiş formül. Yatıştırıcı ve yenileyici Vichy Termal Spa Suyu ile zenginleştirilmiştir".

Kremin yapış yapış olmaması güzel bir özellik. Hafif bir kokusu var. Cam kavonozda 50 ml ürün var. Şu an bir daha almayı düşünmüyorum, bitince almayı planladığım daha az özellikli bir krem var. Ama ışıltı vermesi, yüzde aydınlık bir görüntü oluşturmasını çok beğendim. Daha uygun bir fiyata düşerse belki bu özelliği hatırına düşünebilirim.

Siz Vichy İdealia kremi kullandınız mı?


4 yorum:

  1. vichy ürünlerini beğenirim ama bu kremi kullanmadım. Hemencik izlemeye aldım bende

    YanıtlaSil
  2. Vichy ürünlerini (cilt bakımı, şampuan) kullanıyorum ama bu kremden haberim yoktu. Vichy ürünlerinin kozmetikçilerde, free-shop'larda değil de sadece eczanelerde satılıyor olması da daha güvenerek kullanmasını sağlıyor insanın. Alıp denemeli. Paylaştığın için teşekkürler.
    (Bir ay gibi bir süreliğine internete sadece birkaç kere bağlanmaktan ötürü ziyaretini geç gördük, yorumu ancak yayınladık, kusura bakma :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Ziyaretin icin ben tesekkur ederim :) sevgiler.. ❤

      Sil