11 Mayıs 2013 Cumartesi

Mac Matte Lipstick Diva



Dokusuna, rengine herşeyine bittiğim ruj :) Adına yakışır bir şekilde mat bordo rujların divası. Rujlarımın arasında elim sürekli kendisine gidiyor ama gündüz kullanım için belki biraz fazla kaçabilir. 


Sürülümü çok rahat, mat rujları sürmek biraz eziyet olabiliyor. Ama bu dudakta resmen kayıyor. Benim dudaklarım kuru yapılı, krem yapılı rujları sürdüğümde bile çatlak çatlak durur. Bu rujda onu bile yaşamıyorum mat ama dudakları yumuşatıyor. Kötü görüntü asla oluşmuyor. Kadife gibi. 


Ben bu ruju o kadar beğenmişim ki Mac alışverişimde adına bakmadan bir tane daha almışım, 2 divam oldu :) Burdan da anlaşılacağı gibi benim favori bordo rujum. Denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim :) 


6 yorum:

  1. Ne güzel dudağın varr :( ben de incecik dudak var neresine böyle bordo ruj süriyim içim gidiyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cnm çok teşekkürler ama fotoda öyle çıkmış benimde ince dudaklarım var :)
      İçin gitmesin sür, bence ince dudaklara daha çok yakışıyor bordo ruj ;):)

      Sil
  2. çok güzelmiş gerçekten,belli yumuşacık olduğu:) rengi de çok güzel ama dudaklarım kalın olduğu için kendime yakıştıramıyorum,kesinlikle ince dudaklılara daha çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm çok güzel bir dokusu var:) kendini kısıtlama koyu renk seven herkese yakışıyor :)

      Sil
  3. Mac'e gittiğimde alacağım ilk ürün bu ruj :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de almalısın cnm çok memnun kalacaksın:)

      Sil