16 Temmuz 2013 Salı

Top 10 Rujlarım :)


Selamlaar:) Bugün sizlere top 10 rujlarımı takdim etmek istiyorum:) Karşınızdaaa benim favori rujlarım:) Listeyi 10'dan geriye doğru yazdım assolist sonda aha:)


10- Flormar Long Wearing L15: Krem yapıda. Koyu bir renk ama harika duruyor:)


9- Flormar Pretty P322: Turuncuuu :) Yine krem yapılı ve çoook canlı bir renk:) Ben biraz rengi parmağımla yayıp daha doğal kullanıyorum.


8- Nivea Sepia 06: Bu ruju sürdüğümde herkes numarasını soruyor. Herkeste duruşu farklı ama kötü duran kimseyi görmedim. Bir ara fakültede kızlar arasında elden ele durumu vardı :)


7- Flormar Deluxe Shine Gloss D35: Aslında parlak rujlardan hoşlanmıyorum ama bu başka, tam dudak rengi gibi duruyor. 


6- Rimmel Last Finishing Kate Lipstick 111: Hmm hem mat hem harika bir kırmızı :)


5- Flormar Super Shine Lipstick 505: Bu rengi ilk gördüğümde çok abartı gelmişti. Günlük kullanım için uygun olmayacak gibi düşünmüştüm ama sürüldüğünde göründüğü kadar cart durmuyor. Çok tatlı bir kırmızısı var.


4- Flormar wild CW25: Bu seri kalktı ama keşke kalkmasaydı. Nude rujların kralıydı gitmeyeydi iyiydi :( Yapısı ve rengi 10 üstünden 10 bir ruj. Geri getirsinler:)


3- Clinique 05 Chunky Cherry: Genellikle rujda renk tercihim kırmızı-turuncu tonlardır. Pembenin her rengini tenime yakıştıramıyorum. Daha doğrusu silik bir rengim var ne demekse aha:) Ama öyle, canlı tonlar kullanmazsam çok soluk oluyorum. Kendini belli eden net renkler kullanmalıyım. Ama bu ruj süper hastasıyım :) Bana bile yakışıyor :P


2- Flormar Super Matte 208: Yazısı için BURADAN buyrun. Bu renk kızıl toprak tonlarında ve harika bir renk denemeyen varsa mutlaka denesin ;)


veee en favori rujum 

1- MAC Matte Lipstick Diva, evet ben bu rujun bayılıyorum :) Yazısını daha önce yayınlamıştım BURADAN buyrun.


Bu listeye giremeyen Yves Rocher ve Body Shop rujlarım var aslında renklerini sevdiğim ama yapılarından dolayı kaybeden rujlar. Malesef Body Shop rujlarım kısa sürede yapış yapış oldu sürümü zorlaştı. Sanırım doğal içeriğinden kaynaklı. Yves Rocher rujumun rengi tam istediğim gibi ama sürdüğümde sevmediğim bir kokusu var. Sürerken 40 kere düşünüyorum:( 

Eveeet benim favori rujlarım bunlar:) Listeye kırmızı renk ve Flormarın rujları hakim ahaha :) Eee naabcaan hem fiyat hem kalite hem de ulaşma konusunda başarılı bir marka, Flormar candır ahah:) 

Sizin en favori rujunuz hangisi?


22 yorum:

  1. Hep koyu renkler kullanıyorsun bende hep açık renkler kullanırım en sevdiğim de Golden Rose ultra rich color lipstick 57 numara yazısı bloğumda :)
    MAC diva çok güzel ayrıca sürmeyi beceremeyeceğim için koyu ruj pek almıyorum :)
    sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki özel günler için deniyebilirsin, eminim sana yakışacaktır cnm:)
      Yazını okudum cnm en kısa zamanda bende deniycem Golden Rose 57 numarayı :))

      Sil
  2. hepsi çok güzel media favorilerimden..

    YanıtlaSil
  3. Flormar kate,ve cubby olana bayıldım canım harika renkleri var.

    YanıtlaSil
  4. Tam bir kırmızı canavarıısınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu postu hazırlarken farkettim cnm, sanırım öyle :)))

      Sil
  5. kırmızılar tondaaan tona ne güzel:) benim aslında 2 favorim var biri artık üretimde olmayan Chanel Laque Allure Dragon diğeri de Guerlain Rouge G in Guiletta:) hepsi çok güzel rujlarının <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah evet bulduğum her kırmızı ruju almısım :))
      Guerlain Rouge G in Guiletta rengi çok güzelmiş ama bana bu tonlar gitmiyor malesef :(
      Eminim sana çook yakışıyordur güle güle kullan cnm :) :**

      Sil
  6. nude ruj sewiyorsan deborah milano nun 04 numaralı mat duruşlu rujuna baylabilrsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım ilk fırsatta deniycem:);)

      Sil
  7. Birkaç tane ortak rujumuz varmış, Flormar 208'i sende beğenip almıştım zaten. :-D Benim en favori rujum MAC Morange. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar 208'e bayılıyorum. Mac'in rujuna baktımda harika bir turuncu ilk fırsatta deniyceem cnm:)))

      Sil
  8. Hayatımda olmazsa olmazlardan biri ruj..Makyajsız çıkarım rujsuz çıkmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benim içinde öyle cnm, rujsuz makyajım eksik geliyor:)

      Sil
  9. hepsinin rengi çok hoş ama 1 ve 10 numaradaki rujlar bi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım bende çok severek kullanıyorum:)

      Sil
  10. 6- Rimmel Last Finishing Kate Lipstick 111 benimde şu sıralar en beğendiklerimden, mat pembeside yazın günlük makyajda çok hoş duruyor şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta bakıcam cnm çok sağool :)) <3

      Sil
  11. 1 numaralı mac ruj işte tam da kışın için aradığım renk!!
    bu ruja benzer renkte hangi rujları önerirsin mac rujları pahalı da=/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm tam kış rengi zaten bayılıyorum kendisine <3
      Mac rujları fiyat konusunda malesef biraz pahalı cnm ama kalıcılık konusunda harika ve mat bir bitişi var,
      10 numarada yazdığım Flormar Long Wearing L15 aynı tonda ancak daha kremsi bir yapısı var.
      Yapı bakımından aynı olmasalarda renk olarak aynı ;) Ona bakabilirsin.

      Sil