29 Mayıs 2013 Çarşamba

Tea Tree Oil - Çay Ağacı Yağı Mucizesi!

Selamlar :)
Cildiniz de istenmeyen lekeler, sivilce izleri ya da cilt renginizde dengesizlikler varsa ve buna care ariyorsaniz dogru yerdesiniz:)

Gecenlerde ablamla konusurken cildinde ki lekeler icin body shop'un cay agaci yagini kullandigini ve cok memnun oldugunu soyledi. Tabi bunu duyan ben ayni gun kostur kostur cay agaci yagi almaya gittim.Ancak farkli bir markaninda cay agaci yagini yari fiyatina gorunce, yine ayni markanin yuz yikama jeli, ikisi birden alindiginda cok cok ucuza geldiginden elbette baska markaninkini aldim, bu promosyona hayir diyemezdim :)

Cay agaci yagi bilindigi uzere cilt sorunlarini onarmada ve daha bir cok derde derman olmakta.
Cok keskin bir kokusu var, kapagini actiginizda koku aninda sariyor etrafi ama beni rahatsiz eden bir koku degil, keskin nane kokusunu seven biri olarak bunuda seviyorum bile diyebilirim :)


Seffaf bir yag. Tum cilde surulmesi onerilmiyor, sadece sorunlu kisimlara ya da akne sorunu varsa direk uzerlerine, gece uygulanmasi gerek.
Ben alir almaz uyguladim gece yatarken ve sabah uzerine surdugum sivilcemin hemen sondugunu, kizarikliginin gittigini farkettim. Bir kac gundurde kullanmaya devam ediyorum ve cok memnunum.


Bende ki urun Superdrug'a ait. Superdrug urunlerini Watsons'lar da bulabilirsiniz. Eger bunu bulamazsaniz da ayni urunun farkli ambalajlisini Body Shop'tan 20TL'ye alabilirsiniz. Ikiside %100 dogal icerige sahip ve paraben icermiyorlar. Hayvanlar uzerinde denenmemis olmasida bir arti benim icin.

5ml cam sisede, fiyati:10TL

Cilt sorunu yasayanlar icin yararli olacagini umut ediyorum:)


Renkli Gunler..

                                                                                                     
                                                                                                         


6 yorum:

  1. şimdi yüzdeki lekelere iyi geliyo mu benim cildim kuru sivilce yok ama dudak çevremde lekeler var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim yuzdeki lekelere iyi geliyor ama dedigim gibi butun cilde uygulamamalisin, ozelliklede cildin kuruysa daha cok kurutabilir. O yuzden sadece lekeli bolgelere uygularsan iyi sonuc alacagini dusunuyorum.

      Sil
  2. Çay ağacı yağını ben de denemek istiyordum, Oriflame'de indirimde görünce aldım. Bu serinin de yüz yıkama jelini kullanmıştım çok güzeldi, yazısını merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame'in cay agaci yagindan memnun kalmismiydin?
      Elimde suan kullandigim bi yuz yikama jelim var, biter bitmez ona basliycam ve hemen deneyimimi paylasicam :)

      Sil
  3. Thebodyshopdakini görüp deneycektim ama araya başka ürünler girip aklımdan çıktı. Şu aralar kullandığım bir üründen çok memnunum ama tekrar ihtiyacım olursa deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandigin urunu alicaktim bende ama ondan once bu girdi aklima bunu aldim, hem daha uygun fiyati :) Simdilik ona gerek kalmadi gibi ama bende dha sonra tatmin olmazsam seninkine goz aticam :)

      Sil