9 Mayıs 2013 Perşembe

Lancome Effect Miracle Makyaj Bazı



Aydınlık, doğal ışıltılı bir cilt herkesin tercihidir. Islak gibi duran aydınlık bir cilt benim bu ara favorim. Bu görüntüyü yakalamak için nelere ihtiyacım olduğu konusunda baya araştırmalar yaptım. Temelde aydınlatıcı bir makyaj bazı uygulamak gerekiyor. Lancome Effect Miracle benim ilk makyaj bazım, daha önce bir makyaj bazı tecrübem olmadığı için kıyaslama yapamayacağım.

Ürünün 7 vaadi var;
1. Cildinize ışıltı verir,

2. Gözenekler daha az görünür,
3. İnce çizgi ve kırışıklıkların görünümü azalır,
4.Cilt dokusu daha pürüzsüz görünür,
5.Parlama kontrol altına alınır,
6. Yorgunluk izleri daha az görünür,
7. Cilt kusurları daha az görünür.

Önce şunu söyleyeyim ürün aydınlık bir görüntü vermiyor, hatta mat bir bitişi var. Açıklamasındaki ışıltı verir, beni cezbetti ancak hiç ışıltı vermiyor. Yani benim istediğim görüntüyü yakalamak için yanlış bir ürün. Ama bu ürünün kötü olduğu anlamına gelmiyor tabi:) 

Gözenekleri düzleştirmede başarılı bir baz. Cilt yüzeyini dümdüz yapıyor. Ürünü kullandıktan sonra sivilcelenme problemi ya da alerjik bir durum yaşamadım. Yalnız 
3-4 saat sonra burun üzerinde hafif bir parlama yaşadım. Ama hakkını yemeyeyim sürmediğim zamanlarda bu parlama oranı daha fazla oluyor. T bölgesi yağlı bir insanım sonuçta, o kadar olcak artık:) 


Küçük kavanoz şeklinde, ilk kullandığımda ürünü almada zorlandım. Bu hoşuma gitmedi, baz parçalanarak geldi ve aldığım ürünün fazlasını geri koymak zorunda kaldım. Sonradan keşfettim ürünü kavanozun kenarına sürerek almak gerek. 

2 rengi mevcut bendeki rengi 02 Effect Bonne Mine, turuncu renkte. Ben 01 Effect Porcelaine olan pembe rengi almayı düşünüyordum, yardım aldığım bayan size bu daha uygun deyince 02'ye karar verdim. Belki psikolojik bilmiyorum ama sanki sürdügümde yüzüm turuncu olmuş gibi geliyor. Üzerine fondoten sürüldüğünden renk önemli değil gerçi:) 


Tek başına, fondoten altına ve kapatıcı olarakta kullanılabilir denmiş. Ancak renkli nemlendirici yada bb kremler varken, tek başına kullanmanın bir manası olduğunu düşünmüyorum. Kapatıcılık özelliği de yok gözenekleri düzleştiriyor ancak renkte bir düzeltme yapmıyor. Ürün fondoten altına uygulanan bir makyaj bazı. Baz olarakta başarılı bir ürün. Fazla özellik yüklemeye gerek yok bence.

Benim aradığım ürün değil, daha ışıltılı bir baz arayışım devam ediyor. Ancak mat ve gözenek yok eden bir baz arıyorsanız güzel bir ürün. Miktarı 15 ml, fiyatı 80 tl. Karar sizin :)

Renkli Günler :)


2 yorum:

  1. Daha ışıltılı arıyorsan the balma essence bak canım onlar baya baya ışıltılı çünkü :) Bununda fiyatı aşırı pahalı geldi bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm essence makyaj bazını çok aradım ama gratis standında bulmak nasip olmadı:(
      The balmın bazına bakıcam en kısa zamanda, tavsiyen için teşekkürler:)
      Evet bu çok pahalı bir ürün daha ucuz bir tane bulmaya niyetliyim:)

      Sil