7 Mayıs 2013 Salı

The Body Shop- Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleyici



Body Shop' tan bazı değişmez ürünlerim vardır. Papatya özlü göz makyaj temizleyicisi de bu ürünlerden.

Hassas bir göz yapım var, malesef her ürünü kullanamıyorum. Bu zamana kadar sıvı ve yağ şeklinde bir çok kozmetik markasının temizleme ürünlerini denedim. Hem temizleme bakımından memnum kalmadım, hem de alerjimi arttırması bakımından. Malum kirpik dipleri iyi temizlenmediği zaman kirpikler de dökülmeler başlıyor. Bu yüzden makyajımızın iyi temizlenmesi gerek. 


Ürün krem yapılı, 100 ml tüp şeklinde. Parfüm ve alkol içermiyor. Bastırmaya gerek kalmadan temizliyor. Hassas göz çevresi için ideal. Aynı ürünün sıvı şeklinde olanıda var. İndirimdeyken almıştım ama onu sevmedim. Sanırım krem yapılı ürünler göz makyajı temizlemede daha başarılı. Sıvı olanı da göz makyajımda hata yaptığımda düzeltmek için kulak pamuğu ile kullanıyorum.


Ürünün vaadi suya dayanıklı ürünler dahil göz makyajını narin bir şekilde temizlemek ve yumuşaklık vermek, bunu da başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Eğer hassas göz yapısına sahipseniz tavsiye edebileceğim bir ürün. Deneyin derim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder