18 Mayıs 2013 Cumartesi

Flormar Nail Care 4 in 1 - Komple Tırnak Bakımı


Herkese keyifli haftasonlari :)
Benim bir suredir kullandigim ve yararini gordugum, tirnak bakiminda olmazsa olmaz; guclendirici, nemlendirici ve sağlıklı uzatıcı etkisi ile tırnak
yüzeyini parlatarak güzelleştiren onarici bakim;
Flormar Nail Care 4 in 1 Complete Care


Her ne kadar oje surmeyi sevsekte tirnaklari yiprattigi gercegini degistiremiyoruz. Silmek icin kullanilan aseton, yaz - kis hava degisimini de dusunursek tirnaklarimizin vay haline!Iste bu sebeple Flormar 4'u 1 arada tirnak bakimini kullanmaya basladim ve memnun kaldim.



Urun 11ml, uzun sure yetiyor ve fiyati bakimindan oldukca iyi. Hem tirnaklarimi dinlendirmek istedigimde manikurden sonra hemde oje surecek bile olsam ojenin altina mutlaka uyguluyorum.Guclendirmesi bakimindan baska bir urunden daha memnunum aslinda ama bu urunde tirnagi uzatmasi bakimindan istenileni karsiliyor. 
Kutusunun arkasindaki aciklamada: kuruyan, kolay kirilan ve catlayan tirnaklar icin koruyucu bakim oldugunu soyluyor.


Eger tirnaklariniz cansiz ve mat bir gorunumdeyse denemeye deger bence.

Fiyat: 6TL



Tirnaklarinizin sertlesmesini istiyorsaniz kucuk bir not:
 Ortadan kesip 
sıktıgınız limonu cope atmadan once parmaklarinizi icine sokarak bir sure bekletin ve bunu firsat buldukca yapin. Limonun tirnak sertlestirmesindeki rolu buyuktur.
Umarim yararli olur :)



Renkli Gunler =)

13 yorum:

  1. güle güle kullan canım banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Heep kullandığım kullanmaktan vazgeçmiceğim bir ürün.. her zaman ojemin altına bunu sürüp öyle renkli ojeme geçiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapiyosun canim, emin ol cok ise yariyordur :)

      Sil
  3. Çok uygunmuş fiyatı hemen alayım bugün tırnağım kırıldı çok üzüldüm:( bloguma beklerim yeni bir bloggerım:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tatlim, memnun kalicaksin. Takipcinim zaten tatlim :)

      Sil
  4. Çok iyiymiş benim tırnakların maşallahı var acaba oje pek sürmüyorum diye mi bilmiyorum hiç manikür yatırmadım ong yaptırsam sürekli yaptırmak mı gerek...tırnaklarıma bakmaya karar verdim şuanda güzel bir törpületmekle başladım uzattım törpü yaptırdım şuanda çok memnunum zaten sürekli elim suda yemek yaptığım için falan oje vb kullanmıyorum sadece özel günlerde ana manikür ü bir ara düşündüm...flormar favori markamdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manikur yaptirirsan her ay isteyecektir ellerin tekrar.. Zaten manikurlu halini begendikten sonra sende vazgecemiyo olacaksin :) Ama manikur yerine tirnak etini geriye iten aletler var, onlardan temin edersen evde kendinde kolayca yapabilirsin canim.. bide torpulendimi tamamdir :)

      Sil
  5. bende başka bir ürün kullanıyorum ama son zamanlarda bittiği için yenilediğinmde eski yararını görmemeye başladım bende alıp deneyeyim bari :)
    bana da beklerim canım :)
    ojebahcesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide bunu dene bakalim canim. Sen ne kullaniyordun?
      Hemen geliyorum blog'una:)

      Sil
  6. hello do you also speak english? i dont understand that language you are writing but i'm very interessted if this nail care from flormar is good?

    YanıtlaSil
  7. güzel bi ürüne benziyorr deneyeceğimm :) Canım bn NK longer nails tırnak uzatıcı aldım,sen hiç kullandın mı kullandıysan faydasını gördün mü ?

    Bu arada takip edersen sevinirimm :)
    makyajbakimim.blogspot.com

    YanıtlaSil