23 Nisan 2013 Salı

La Roche Posay Kerium Ds Krem



Yaklaşık 2 ay önce yüzümde kızarıklık ve pullanma sorunu yaşadım. Yüzümde yanma yaptığı için krem bile süremez haldeydim. Önce internetten ne kullanmam gerektiğini araştırdım, eczane ürünü olduğundan la roche markası güvenilir geldi ve beni utandırmadı. 

Krem sabah akşam uygulanıyor. 2 gün uygulamadan sonra sonuç almaya başladım cildim esnekliğini geri kazandı ve canlandı. Bir not, ciltteki hasar düzeldikten sonra günlük kullandığınız kremi kullanmanızı öneririm, yağlı ciltlerde parlama yapabiliyor. 

Ürün 40 ml ve az miktar bile cilde yetiyor. Çok hoş bir kokusu var kesinlikle ağır değil. Paraben içermiyor. Hemen emiliyor ve yapış yapış değil hafif bir ürün.

 
Sitesinde, pullanma karşıtı yatıştırıcı yüz kremi olarak tanımlanıyor. 

Cilt Tipi /Problemi:
Seboreik dermatitin sonucu olarak pullanma, kızarıklık ve aşırı yağlanma görülen cilt.

Faydalar:
Kızarıklık ve pullanmayı uzun süreli nötralize eder, cildin eski rahatlığına kavuşmasına yardımcı olur. Epidermal duvarın onarılıp cildin savunma sisteminin güçlenmesinde destek sağlar. Yinelemeye karşı 6 haftaya kadar etkilidir.

















Özellikler:
Biyoteknoloji ile elde edilen termal dermobiyotikler kızarıklık ve pullanmaya etki eder, yinelemeyle savaşır.  Antibakteriyal ve sebum düzenleyici etkiye sahip Piroctone Olamine ve Çinko içerir. Yapışmayan, ultra rahat içeriğe sahiptir. Parabensizdir. Tolaransı dermatolojik olarak test edilmiştir.

İçindekiler:
AQUA / WATER
ISONONYL ISONONANOATE
GLYCERIN
DIMETHICONE
AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE
MYRISTYL MYRISTATE
STEARIC ACID
POTASSIUM CETYL PHOSPHATE
ZINC PCA
GLYCERYL STEARATE SE
SODIUM HYDROXIDE
PALMITIC ACID
DISODIUM EDTA
CAPRYLOYL GLYCINE
VITREOSCILLA FERMENT
CITRIC ACID
XANTHAN GUM
ACRYLATES COPOLYMER
SODIUM BENZOATE
PHENOXYETHANOL
PIROCTONE OLAMINE
PARFUM / FRAGRANCE


Eczanelerden satın alabilirsiniz. Fiyatı 35 tl civarı. Bu üründen sonra yeni çıkan bir ürünü denemek için bu markaya ihanet ettim, evet çok pişmanım bitirip hemen La roche'nin günlük nemlendiricilerinden birini alacağım. 

Renkli Günler :)
BaAr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder