26 Nisan 2013 Cuma

Yves Rocher Pure Light Fondoten-Beige 100



Çok merak ederek aldığım bir fondoten, pure light. İnternette ışıltılı bir görünüm sağladığını okuyarak almaya karar verdim. 

Yves rocher'ın asansörlü göz kalemini kullanıyorum ve memnunum. Ancak bu ürüne ısınamadım. Sanırım bunda en büyük etken kokusu. Kokulu ürünlere karşı değilim ama bu fondotendeki koku beni itti.
Belki sürüldükten sonra bile hissedilir olması, kaybolmaması sinir bozucu.


Ürünün yapısı sıvı, akışkan. Bendeki rengi beige 100. 4 renk seçeneği var. Beige 100 benim tenime uyum sağladı. Yalnız ışık saçma durumunu hissetmedim. İstediğim etkiyi vermedi. Hafif yapılı bir ürün kapatıcılığı çok fazla değil, zaten sıvı yapılı olduğundan çok fazla bir kapatıcılık beklememek gerek. 

En büyük artısı ambalajı. Pompalı oluşu ürün kullanımını kolaylaştırıyor. Sıvı olduğu için kullanmadan çalkalamak gerek. Ürün 30 ml. Fiyatı 59.90 tl.

Ürün sitesinde şöyle tanıtılmış: 
Pürüzsüz Işıltı Fondöteni
Kusursuz ve ışık saçan bir ten...
Cildinize nefes aldıran ışıltılı bir görünüm...

Hafif ve taze dokusu ile nude bir etki  ve anında ışıltı veren mükemmel doğal kapatıcılık sağlar. Nemlendirici yapısı sayesinde maksimum düzeyde rahatlatıcılık verir.

Pompalı, kapaklı, ince ve pratik şişesi sayesinde rahat bir kullanım sağlar. 
Hafif dokulu bir fondöten arayan tüm cilt tipleri için uygundur.

...Ve dahası: İçeriğindeki Pirinç Özü, cilt hücrelerinin solunumunu artırarak cildin nefes almasını sağlar, cilde canlılık ve ışıltı verir. Formülü ayrıca yatıştırıcı ve rahatlarıcı Peygamber Çiçeği Suyu, cildi besleyen Soya Özü ve cildi nemlendiren Bitkisel E Vitamini içerir.
Dermatolojik olarak test edilmiştir. Paraben içermez.

Parabensiz ve bitkisel oluşu ürünün artısı. Yalnız keşke kokusunu bu kadar hissedilir yapmasalarmış:) Kokusundan dolayı ürünü bir daha satın almam. Ama artıları var. Eğer kokusundan rahatsız olmazsanız tercih edebileceğiniz bir ürün olabilir. 

Renkli Günler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder