28 Nisan 2013 Pazar

La Roche Posay BB Krem




Bb krem furyasında kendimi kaybetmiş bir insan oldum çıktım. Çoğu markanın ürününü denedim. Bu markalardan en çok beğendiğim Missha'ydı. Bunun yazısını Zen'le yazmıştık. Burdan okuyabilirsiniz, http://bazenar.blogspot.com/2013/04/missha-m-perfect-cover-bb-cream_14.html .

Bb kremlerden 3 markanın ürününü tekrar satın almaya değer buldum. Bunlardan ilki Missha ikincide La Roche. La roche'ye karşı Zen'le bağımlılığımız var zaten:) 

Ben bu kremi rimel hediyeli bir kampanyadan 49.90 tl'ye aldım. Denemek istediğim bir üründü eczanede kampanyayı görünce dayanamadım tabi. 


Hydreane serisinden çıkmış 40 ml'lik bir ürün. Kapatıcılığı Missha kadar değil daha az ama günlük kullanım için ideal. Hafif bir yapısı var ama cilt tonunu eşitlemede başarılı. 2 tonu bulunuyor bendeki light. Açık ten rengine tavsiye etmem kumrallar için uygun. Açık ten rengi için Missha dışında uygun olucak markaya rastlamadım. 

 Burun üstüne pudra sürüldüğünde gün içinde parlama yaşamadım ama karma ve yağlı ciltlerde tek kullanıldığında belli bir saatte sonra parlama yapıyor. Pudra ile üstünden geçmek gerek. 


İnternet sitesindeki açıklaması şöyle:

Hassas ciltler için nemlendirici bakım. 
Cilt tonunu eşitleyici. 
SPF 20 korumalı. 
Solgunluk karşıtı etki.

CILT TIPI /PROBLEMI
Hassas ciltler de dahil olmak üzere tüm cilt tipleri için uygundur.
FAYDALAR
Tek bir adımda cildi nemlendirir, yatıştırır ve korur. BB mineral pigmentleri ciltte eriyerek eşit bir cilt tonu ve taze, canlı bir görünüm sağlar.
KULLANIM
Günlük nemlendirici ya da makyaj bazı gibi tüm yüzünüze uygulayın. Göz çevresinden kaçının.

Acil dışarı çıkarken bunu kremi kullanıyorum ve gayet memnunum. Eğer 2 renkten size uygun olan varsa tabiki tavsiye ederim:)

Renkli Günler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder