16 Nisan 2013 Salı

La Roche Posay Effaclar Tonik - Gözeneklerinden Şikayeti Olanlara!



Selamlar :)

Hemen hemen herkesin baslica sorunlarindan olan; genislemis, tikanmis gozenekler icin bir suredir kullandigim La Roche Posay Effaclar Tonigin faydalarindan bahsetmemek elde degil.


                                                      Sıkılaştırıcı ve mikro-soyucu ozellige sahip.
Yaklasik 1 aydir kullaniyorum.. tamamen kaybolduklarini soyleyemem ancak gozeneklerde gozle gorulur sekilde kuculme ve azalma oldugu bi gercek.


Oncesinde temizleme jeli ile yikiyorum ve buna ragmen toniklendigimde pamukta kir goruyorum. Temizleme ozelligi hat safhada.

Benim icin deneme suresinde olan bir urundu ve tam not aldi.
Eczanelerde ve internet uzerinden kolayca bulabileceginiz bir urun.
200ml Fiyati 35tl
Gozenek sorununuz varsa mutlaka deneyin derim..
Renkli Gunler =)


5 yorum:

  1. Gerçekten faydalı bir ürünse hemen almalıyım! Gözeneklerden kurtulmak istiyorum! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ciddi anlamda gozeneklerinin azaldigini farkediyorsun, ben hala kullanmaya devam ediyorum. Tabi rutin cilt bakimlarini da aksatmaman gerekli. Gozeneklerin icini temizlemelisin ki tonik iceriye girip onarsin.

      Sil
  2. gözenekler cildimizin nefes alıp verdiği yer, böyle etkili bir tonikle gözenekleri azaltıp cildin nefes almasını engellemek zararlı değil mi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözenekleri azaltmiyor, küçültüyor. Arkadaşların demek istediği görünümünü azalttığı canim :) normal gözenekler için değil ürün açılmış, gözle delik delik görülebilen gözenekler için. gözeneklerin açılmış kalmasi, içine normalden fazla kirin girmesine neden oluyor ve sivilce akne oluşuyor.

      Sil
    2. ben de kullanmaya başladım ürünü henüz bir ay olmadı ama temizleme özellliği çok yüksek,

      Sil