24 Nisan 2013 Çarşamba

Givenchy Phenomen Eyes Mascara



Severek kullandığım liste demirbaşlarımdan, givenchy phenomen eyes mascara. İlk elime aldığımda kullanmakta zorlanmıştım el alışınca kullanımı rahat bir maskara. Bendeki rengi siyah. Bazı maskaralar net siyahlık vermez bu onlardan değil rengini net veriyor. 


Ben üst kirpiklerime rimel sürerken göz kapağımı batıranlardanım bu maskaranın ucu top fırca oldugundan bu batma oranı daha az seviyede oluyor. Bu durumu azaltmak için karton kesip sürerken onu göz kapağıma tutarak sürmeye başladım bu durumdan şikayetçi olanlar için bir ipucu. 


Rimelin kirpikleri uzatması yoğunluk vermeye göre daha başarılı. Ağırlık ve akma yapmıyor. Gözlerimde kızarma da yaşamadım, ki alerjik bir göz yapım var hemen sulanıp kızarır. Fiyatı, 80 tl civarı olmalı. 
Tavsiye edebileceğim 3 rimelimden biri. :)

Renkli Günler :)


4 yorum:

  1. Oldukça güzel görünüyor :)Bloğunu izlemeye aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)hoşgeldin:)bizde blogunu çok sevdik takipteyiz:)

      Sil
  2. fırçası ne kadar şeker bunun :) verdiği etki de ayrı bir güzel :) bana da beklerimmm ....

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet verdiği etkiyi bende çok seviyorum, tşk ederiz:) bizde takipteyiz.

      Sil