26 Nisan 2013 Cuma

L'oreal Concealer Minerals - Göz Altı Kapatıcısı



Mutlu cumalar herkese :)
Kisa sure once aldigim ve kapaticiligina guvendigim bir gozalti var elimde.

Genel olarak toz kapaticilar kullanisli bulunmasa da ben cok memnunum.

Aslinda L'oreal Concealer Minerals ile tanismam sisesinin
beni cezbetmesiyle oldu:) Boyle kendinden fircali makyaj malzemelerine bayiliyorum ♥.




Gozaltimda cok abartilacak bir morluk soz konusu degil bu yuzden hem gozaltina hemde goz kapagina uygulayarak aydinlatici niyetine kullaniyorum ben daha cok.

Aydinlatmak icin goz alti ve cevresine far surmek yapilan en buyuk yanlislardan! Istenmeyen kırışıklıga ve far'in cinsine gore kucuk yag bezeciklerine sebep olabiliyor.
O yuzden aydinlatmak icin gozalti kapaticilarini kullanabilirsiniz.



Bende ki rengi 10 / Ivory (Fil disi)



Rengi gostermek icin annecigimin ellerini kullandim :)



Kapaticinin uzun sure kaliciligi ve rengi benim icin onemli
Aradigim buymus. :)
Fiyati 40TL

Siz kapatici olarak ne kullaniyorsunuz?


Renkli Haftasonlari :)

Zen

4 yorum:

  1. Bunun pudrasında en açık rengi hangisi canım fikrin varmı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'in pudrasini hic kullanmadim canim, loreal standlarinda 01'lere bakarsin :)

      Sil
  2. Çok merak ettim, şişesi çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende sisesine vuruldum oncelikle ama kendide en az sisesi katar etkili :)

      Sil