15 Nisan 2013 Pazartesi

Flormar Longwearing Lipstick L14




Geçenlerde Zen'e  istediğim ruj rengini anlattım oda mercan rengi arıyosun sen dedi. Direk arattım görsellerde bu rengi gördüm. Yakışır yakışmaz düşünme yok hemen alma moduna girdim ve şu an hiç almak istemediğim bir renge sahibim:) Bu ilk kez başıma gelmiyor tabi. Renkte sorun yok ama kendime yakıştıramıyorum. Bu renkleri başka hatunlarda görüp beğenirim ama kullanmaya cesareti olmayanlardanım. 

Zen beyaz olduğundan onda daha iyi durucağını düşünmüyorum biliyorum haha:) Bir dip not ruju sürmeden önce peelingle ölü deriyi temizlemek gerek sürüldükten sonra ne var ne yok belli ediyor. Yapısı mat ya da parlak değil, krem yapılı diyelim. Daha çok mat yapılı rujları tercih ediyorum. Belki benim için üstüne biraz pudra istiyor. Okuduğum yorumlara gelince, bu ruj ten rengine göre pembe/turuncu durabiliyormuş. 


Bu yüzden görseller yanıltmasın, denemeden almamanızı tavsiye ederim. Fiyatı 14 tl, serinin diğer renklerine http://www.flormar.com/Turkce/urungoster.asp?urunid=153&bolumid=3&markaid=9 adresinden bakabilirsiniz. Bu renkle uyuşmadık ama serinin başka renklerini alabilirim.

Siz Flormar L14' ü beğendiniz mi?

Renkli Günler:)

BaAr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder