29 Ağustos 2013 Perşembe

The Body Shop Çay Ağacı Temizleme Mendili


Selamlaar :) Makyaj yapmak ne kadar güzel olsa da benim için en işkence yanı ciltten makyajı arındırma kısmı. Malesef en önemli yanıda bu.  Neden önemli çünkü makyaj yaptığımızda iyi bir cilt istiyorsak iyi bir temizlik şart. Evet ben kendimi bu şekilde motive ediyorum :)

İşin şakası bir yana ciltte makyaj artığının kalması demek benim cildimin sivilcelenmesi demek ve bu beni daha güzel yapmıyor malesef :) Sivilceler insanın özgüvenini kırıyor :) 
Hayin şeyler :)


Ben makyajımı arındırmaya makyaj mendiliyle başlamayı seviyorum. Daha sonra uyguladıklarım işe yarıyor gibi geliyor. Ve benim bu işteki favorim The Body Shop Çay Ağacı Temizleme Mendilleri. Bu seriyi birkaç yıl önce kullanmıştım. Ama en sevdiğim ürün bu oldu. Diğer ürünlerine devam etmiyorum ancak bu benim için vazgeçilmez. 


Bu seri yağlı ve lekeli ciltler için üretilmiş ve cildi ferahlatan ve nefes aldıran ürünler içeriyor. Mendilleri kullandığınız anda cildinizin nefes aldımaya başladığını hissediyorsunuz. Tabiki tek başına yeterli değil, ben tonik krem ya da yıkama işlemlerine geçmeden yüzümü hazırlaması için kullanıyorum. 


Özellikle kullandığım mendilin yumuşaklığı ve cildi yormaması benim için çok önemli. Cilde zarar vermeden ya da yormadan cildimi ilk makyaj katından kurtarıyor. Göz çevresine uygulanmıyor. İçinde 25 adet var, güncel fiyatını bilmiyorum ancak kendisi her türlü baş tacımdır :)

Siz makyajınızı temizlerken makyaj mendili kullanıyor musunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder