9 Nisan 2014 Çarşamba

Isabelle Dupont Ultra Black Göz Kalemi

Yeniden Merhaba Herkese 

Evet, biliyorum cok uzun zaman oldu blog'a yazmak icin klavyeye dokunmayali.. 2 ay gibi bir sure tatil, ardindan yogun tempolu bir is ve bir haftadir iyilesmek icin cebellestigim soguk alginligini dusununce bana da uzun geldi :)
 Yeniden yaziyor olmak cok keyifli, umarim sizin icin okumakta oyle olur.

Oncelikle 7-8 ay once kesfettigim ve elimden dusmeyen sevgili goz kalemim Isabelle Dupont Ultra Black; 

iyi ki varsin! :)


Ara sira ozellikle yaz aylarinda yesil/mavi goz kalemine elim gitsede vazgecilmezim hep siyah olur. 
Isabelle Dupont markasiyla dudak kalemi ararken baska bir blogta tanistim, Gratis'e almaya gittigimde siyah goz kaleminide almadan edemedim. Benim icin goz kaleminin akmamasi urunde aradigim temel sey. Ardindan ozellikle bu kalem siyahsa siyahligini bilmeli :) yani uzerinde siyah yazip koyu gri olmamali rengi. Iste tam da bu aradigim ozelliklerde bir kalem Isabelle Dupont Ultra Black. 
Islevine gore fiyati da oldukca uygun, surumu yumusak ve temizlemeside kolay.

Bir suredir imkan olmamisti Gratise gitmek, ablacim sagolsun gitmisken bisey lazim mi diye sorduda hemen kalem siparisi verdim :) fazla fazla al dedim, iki tanecik kalmis ikisinide almis hemen. Bitecek, bi daha da gelmeyecekmis gibi bi hisse kapiliyorum kalemim bitmeye yakin :))  Sanirim bundandir ki ilk kez bir goz kalemini sonuna kadar kullandim :)
Bu duruma bende saskinim :))

Eger siyah goz kalemi sevenlerdenseniz eminim bunuda begeneceksiniz, deneyin derim.
Ayrica urun turk mali.

Fiyat: 5tl



Renkli Gunler
^_^

                                                                                               





4 yorum:

  1. yeniden yazılarınızı okumak çok keyifli canım:) kalem çok güzel görünüyor.benimde bu aralar siyah göz kalem stoğum erimek üzere.gratis'ten mutlaka bakarım:)))) tekrar hoşgeldiniz,sevgiler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiz Dilekcim :) Umarim seninde hosuna gider kalem :) ♥

      Sil
  2. Gadget hatalı diyor kujum,ona bir bak tekrardan ...
    kaleme bak vay canına isabelladan beklemezdim bu performansı ön yargı işte hehe güle güle sürüştür (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim, bloglarda isabelle icin bazi urunlerinin iyi bazilarinin yetersiz oldugunu okumustum, sanirim bu da iyiler arasinda ;)

      Sil