2 Mayıs 2014 Cuma

Bu aralar favorim Rimmel Moisture Renew Lipstick ~ Dreamy 100

Yasasin cuma!
Iple cektigim haftasonu geldiginde daha bi neseli mi oluyorum ne? :)

Bugun size, yaptigim alisveriste aldigim ve bu aralar favorim  olup dudagimdan dusurmedigim rujumu tanitmak istiyorum. Eminim bi cogunuz seveceksiniz :)
Aslinda bu serinin nude olan rujunu almak icin gitmistim ancak kalmamisti ve bende eli bos donmek olmaz diye  tum renklere soyle bir goz gezdirdim. Derken Bu rengine vuruldum <3





Bu serinin rujlari nemlendirmesiyle unlu.  Eger ruj surdugunuzde dudaklariniz kuruyosa ve oncesinde lipbalm uyguluyorsaniz buna hic gerek yok, nemlendirmesi oldukca iyi. Yapisi ise oldukca yogun bu yuzden sadece bir kat surmeniz hem rengi daha net vurguluyor hem de  dudakta birikme yapmiyor.



Eger rujun kokusu sizi rahatsiz ediyorsa, kokulu urunlerden hoslanmiyorsaniz bu urunu sevmeyebilirsiniz ama bana sorarsaniz yenilesi, oldukca hos bir kokusu var :)
Yinede test etmeden almayin derim.
Seftali tonlarinda bir ruj ve kendinden isiltili gibi.. Boyle bir yanar doner havasi var :)
Yazin cok kullanacagim  bir renk, ozellikle bronzlasabilirsem ki  ben kizarip bozarip bronzlasmadan eski peynir beyazligina donen biriyken :))




Bu seride bir cok guzel renk mevcut... Ben  100 Dreamy olani edindim.
Ayrica nude ruj arayisindaysaniz  700 nude  olanina goz gezdirin derim. Rimmel standinda kalmayan ama buldugumda saldiracagim bir renk nude delisi olarak:)

Sizin bu seriden kullandiginiz renk/renkler varmi?

Mutlu haftasonlari herkese:)

Zen

1.yas cekilisimize hala katilmadiysaniz  TIK TIK





2 yorum:

  1. merhabalar canım,rengini çok beğendim:) mutlaka bakacağım bu güzel yazından sonra.ben rimmel'in kate moss serilerini kullanıyorum ama bu seriyide denemek istiyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kate moss serisinin bi cok rengini kullaniyorum canim. Bu seriden ilk rujum ve ben cok memnun kaldim, umarim sende seversin :) sevgiler ♥

      Sil