29 Haziran 2013 Cumartesi

Dead Sea Spa Magik Güneş Koruyucu Krem SPF 50


Selamlar:) Ay ay ay bugüne kadar zor tuttum kendimi bu ürünün kötü bir yanı çıkarsa diye bekledim ama hiç bir yan etkisi oluşmayınca hemen paylaşıyım ki benim sorunum olan kişiler faydalansın:)

Çok çok hassas bir cilt yapım var. Güneşe parmak ucum çıksa alerjim artar, her yerim kabarır. İlk günden haşlanır kıpkırmızı kabarırım bütün tatil zehir olurdu. Ki bunlar gölgede durduğum halde oluşurdu. Du diyorum çünkü bu sene çok şükür hatta maşallah bu sorunlardan kurtuldum. 

Evet ürünümüz eczane ürünü Dead Sea Spa Magik Güneş Koruyucu Krem SPF 50. Sağolsun eczacım önerdi ilk başta tereddüt ettim hatta güvenmedim. Ama inanılmaz, hiç bir reaksiyon oluşmadı. Tabiki güneşe çıkıp yatmadım denize girdiğimde güneşe maruz kalma dışında şemsiye altında oturdum ama üst üste örtüler koyduğum halde rüzgarda bile haşlanan ben bir gıdım bile kızarmadım.


Güneşlenmek, benim gibi sorun yaşayanların uzak durması gereken bir aktivite. O haşlanmanın, kızarıkların ve alerjinin nasıl olduğunu bilenler ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır. 


Fiyatı 95 tl ama inanın 950 tl olsa o işkenceyi çeken biri olarak söylüyorum verirdim. O eziyeti çekmenin bedeli olamaz.

150 ml, güneşe çıkmadan yarım saat önce sürülmesi öneriliyor. 8 saat dayanıklılığı var ama ben her denize girip çıktıktan sonra tazeledim. Sürekli oturulmayacaksa yenilemekte fayda var. Yüz ve vücut için uygun. 


İçeriğinde 21 çeşit mineral var, anti-aging etkili ve leke oluşumunu engelliyor. Çocuklar için de kullanıma uygun. Yapısı çok güzel, hemen emiliyor ve yapış yapış kalmıyor. Ciltte parlak bir görüntü oluşuyor.

Kesinlikle alın ve tatile öyle çıkın, hayatımın en rahat tatilini yaşıyorum:) Bu arada bloglovinden takibe geçişe son 1 gün arkadaşlar birbirimizden kopmamamız için takibe ordan devam:) 
Kalbe tıklayarak bizi bloglovinden takip edebilirsiniz:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder