21 Haziran 2013 Cuma

Nivea Black and White Roll On


Selam herkese :) Ülkemizdeki malum olaylardan dolayı yazı yazmaya ara vermiştik. Bu arada yazı yazmayı çok çok özlemişim ve yine sizlerleyiz:) Yaz aylarında etkisini daha çok farkettiğim ve üretenlere teşekkür ettiğim bir ürünü sizlere tanıtıcam, Nivea Black and White Roll On. Bir çok roll on ve stick denedim ve malesef en sevdiğim beyaz, renkli, koyu renk tişörtümden oldum:( Hatta bazıları için acayip sinirli olduğum markalar var. Ama önemli olan aradığım ve severek kullandığım bu roll-onu bulmuş olmam ve hiç değilse öteki tişörtlerimi kurtarmam. Evet, inanın ve hemen alın. Kesinlikle pişman olmayacağınız bir ürün. 


Kaçıncıyı kullanıyorum bilmiyorum ama bundan sonra o piyasadan kalkmadıkça (ki bu büyük bir hata olur) kesinlikle başka bir ürün almam. 


Benim kullandığım pembe renkli ve sıvı formda olanı. Bir de mavisi var. Stick olana öncelik vermememin nedeni bu üründen önce başka bir markanın stick deodorantından dolayı ağzımın yanmasıydı. Ama bu seride başıma bir şey gelmeyeceğini düşündüğüm için onuda alıp deneyeceğim. 


Alkolsüz ve pudralı, siyah ve beyazlarda leke bırakmadığını iddia ediyor ve kesinlikle doğru. 50 ml ve uzun süre gidiyor. Fiyatından tam emin değilim ama 7.50 ya da 8.50 tl gibi bir şey olması lazım. Kesinlikle ve kesinlikle deneyin, kıyafetlerinizi kurtarın :)

Renkli Günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder